Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 19 af 53 FørsteFørste ... 9151617181920212223293949 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 190 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #181
    lenemormeinild Gæst
    Takker for roserne det er faktis rigtig sjovt at lave disse mini ting til dukkehuset, en ting er at drømme og lave det men noget andet er faktis at komme igang og få det gjort, det kan næsten ikke beskrives hvor hyggeligt og sjovt det er

  2. #182
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Takker for roserne det er faktis rigtig sjovt at lave disse mini ting til dukkehuset, en ting er at drømme og lave det men noget andet er faktis at komme igang og få det gjort, det kan næsten ikke beskrives hvor hyggeligt og sjovt det er
    Måske jeg skulle luske op på loftet når jeg kommer hjem og finde dukkehuset frem ???? :-))))

  3. #183
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Måske jeg skulle luske op på loftet når jeg kommer hjem og finde dukkehuset frem ???? :-))))
    Det skulle du tage og gøre, det er virkeligt sjovt når først man kommer igang, jeg har så begrænset mig til kun at lave på det når jeg er sammen med børnene, for ellers så ved jeg godt hvad jeg sad og lavede lige nu

  4. #184
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Det skulle du tage og gøre, det er virkeligt sjovt når først man kommer igang, jeg har så begrænset mig til kun at lave på det når jeg er sammen med børnene, for ellers så ved jeg godt hvad jeg sad og lavede lige nu
    Har faktisk 2 rigtig gamle og et af de der nyere (fra da min datter legede med den slags).

    Tror da der skal planlægges et lille efterårsprojekt når jeg kommer hjem igen :-)

    Tak for sparket!

  5. #185
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Har faktisk 2 rigtig gamle og et af de der nyere (fra da min datter legede med den slags).

    Tror da der skal planlægges et lille efterårsprojekt når jeg kommer hjem igen :-)

    Tak for sparket!
    Velbekommen, jeg har selv fulgt en eller flere her på rokken som jo har gang i dukkehusbyggeriet og møbler så når der først kommer lidt handling igang så er det bare ikke til at slippe og jeg ved da godt hvordan jeg ville have det hvis det er mit eget, nu bruger jeg jo blot hvad jeg kan finde i børnehaven og det er jo en sjov udfrodring i sig selv...........
    Jeg har selv en veninde der er vild med dukkehuse og har flere af dem og det er utroligt hvad der laves af fine ting så bitte små:-)

  6. #186
    lenemormeinild Gæst
    Så er her blevet hæklet flere striber og ikke mindst gjort nogle helt færdige, så nu kan jeg begynde at fornemme at bomuldsgarnet fylder mindre i kasserne
    Mormor håndklæde 1 maj 2011 014.jpgMormor håndklæde 1 maj 2011 015.jpgMormor håndklæde 1 maj 2011 016.jpgMormor håndklæde 1 maj 2011 017.jpg

    Mormor håndklæde 1 maj 2011 018.jpgMormor håndklæde 1 maj 2011 019.jpgMormor håndklæde 1 maj 2011 020.jpg

    Her fortsætter jeg dagen med strikkepinde og hækelnål for det er jo ikke vejr til at lave noget i udenfor af den slags jeg skal lave, men klager oger en dag indefor når det regner ude pg lidt nylavet er jo heller ikke at foragte

  7. #187
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Flere dejlige klude i skønne farver
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #188
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg nogle sokker færdig til en kollega:-) og nej det er ikke små fødder han render rundt med det er længe siden jeg har strikket str 45
    En Nessie mere blev færdig til Kirsten så nu kan jeg strege 2 ting mere på min lange liste af ting jeg har lovet at lave


  9. #189
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Jamen Lene altså , det er meningen at man også skal sove lidt hi hi
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  10. #190
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lotusblomsten Se meddelelser
    Jamen Lene altså , det er meningen at man også skal sove lidt hi hi
    Jeg sover normalt men ikke i nat for der ville strikkepindene holdes i gang

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •