Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 17 af 53 FørsteFørste ... 7131415161718192021273747 ... SidsteSidste
Viser resultater 161 til 170 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #161
    Elise Gæst
    Ja, mange børn og voksne får øjnene op for det kreative, når du er i nærheden!

  2. #162
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    ja børns syn på tingene og deres gode ideer er en gave

    sjovt de sidder og holder øje med dig og venter til du er færdig -super godt
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

  3. #163
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sidder her og tænker .. du leger ind i børnene at være kreative , det lyder godt for fremtiden
    Sidst redigeret af hundeuld : 16-06-2011 kl. 09:07
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #164
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Sidder her og tænker .. du leger ind i børnene at være kreative , det lyder godt for fremtiden
    Det er bestemt også min hensigt og har altid været det siden jeg blev pædagog og så hvordan børnene altid sad om mig som fluepapir så snart jeg gik igang med noget om de selv kunne deltage eller bare måtte se på var bare super, og børnene bliver mere inspireret og spørgelysten når de får lov til at se med fingerne og bare nusse med alle martrialer og pludselig er de selv igang med et eller andet og det er jo lysten der er det vigtigste og resultatet er ren kunst
    Så jeg håber med tiden at få lært en masse fra mig om ikke andet så får jeg sat mit preg alle de steder jeg har været på en eller anden måde og jeg nyder jo bare at lave det jeg gør 200 % og jeg vil gerne lære mere nyt selv af det gamle håndværk heldigvis har jeg jo stadig en masse tid til at få lært noget i

  5. #165
    lenemormeinild Gæst
    Studenter tiden og ikke mindst de gode ideer man får her på rokken ja så får jeg pludselig lavet en masse små huer især øreringene er et hit lige nu........
    Studenter huer 2011 Blå 1,5 cm.jpgStudenter huer 2011 Rød 1,5 cm.jpgStudenter huer 2011 Bordpynt 3 cm Blå.jpgStudenter huer 2011 Bordpynt 3 cm Rød.jpg

    Det er sjovt at høre de unge piger bar juble over de hjemmehæklet øreringe frem for dem i plastik og de vil også heller have mor og far bestiller de hæklet huer til bordpynt jo jo jeg er blevet en del cm højere idag efter min kollega´s datter havde inviteret sine veninder med for at se mine studenter huer og jeg siger de var bare super fantastiske at lytte på over deres begrejstring det varmer bare helt ind i mit hjerte

  6. #166
    cubik Gæst
    Hvor er de bare blevet gode de øreringe

  7. #167
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Sikke nogle søde, små dukkemøbler. Og nogle flotte øreringe.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #168
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    De er altså også bare blevet vildt søde - og du fortjener rosen, så tag den til dig (og hit med en opskrift )
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #169
    Elise Gæst
    De er altså også bare rigtig søde.....stor ros til dig

  10. #170
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    de er da også bare så flotte de hatte og god ide med øreringene vild flotte bliver helt misundelig


    PS min første nessie er færdig takker for din tålmodige hjælp
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •