Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 16 af 53 FørsteFørste ... 6121314151617181920263646 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 160 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #151
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Iiiiiih hvor er de blevet fine...og selvfølgelig skal hun da have nogle øreringe.

    Jeg lavede jo nogle huer med mini-hamaperler til Loxx, som hun fik i fødselsdagsgave (du kan se dem her)
    Jeg prøved lige at sætte den lille i min ørering for sjov
    Nessie 008.jpgNessie 010.jpgså nu har jeg bestemt størrelsenog må lige lave dem færdige så jeg kun skal købe øreringene og kæden til

  2. #152
    lenemormeinild Gæst
    Kunne jo ikke stoppe ved de 2 første huer så det blev lige til 6 stk ialt6 stk studenter huer mini.jpg

  3. #153
    lenemormeinild Gæst
    med blå kant.jpgViste de små huer til en kollega og straks spurgte hun om de også kunne laves med blå kant selvfølgelig og om de kunne laves lidt større til bord pynt jojo alt kan jo lade sig gøre, når blot man har garnet i husetFor selvfølgelig skal hendes datter have øreringe også tror de bliver et hit her i området

  4. #154
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg 2 Nessier mere færdig + nogle studenter huer til min kolegga.

  5. #155
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg hæklet kant om 3 stribet karklude mere til bunken i køkkeneskuffen
    Mormor håndklæde juni nr 5.jpgMormor håndklæde juni nr 6.jpgMormor håndklæde juni nr 7.jpg

  6. #156
    lenemormeinild Gæst
    I går fik vi nogle aflagte dukkehus møbler til dukkehuset i børnehaven som bare har stået og set tomt ud da der ingen møbler var, men straks møblerne er sat ind siger en af drengene. Lene kan du ikke lige sy nogle pude og tæpper til dukkerne osv osv Og fluks går vi i stof kassen og der bliver valgt stof og garn, så indtil videre så er det blevet til dette.
    Dukkehus tilbehør skovhuset 2011 001.jpgDukkehus tilbehør skovhuset 2011 006.jpg
    Så igen fik jeg prøvet noget nyt og nu i mini størrelse.

  7. #157
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Ha ha haaaaa...sejt sagt af den lille fyr. Skønt at de har en stor tiltro til dig - og puderne er da blevet vildt flotte.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #158
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Ha ha haaaaa...sejt sat af den lille fyr. Skønt at de har en stor tiltro til dig - og puderne er da blevet vildt flotte.
    Takker for rosen børnene er også vildt glad for at lege med det allerede:-) og jeg er igang med at hækle små firkanter til sengene det skal jo være som børnene gerne vil have det de har bare vildt mange gode ideer og så er det bare endnu sjover at lave de sidder pænt og venter på jeg bliver færdig så de kan lege med det nye og nøj de er bare gode til at passe på det......de har for det jeg laver.....

  9. #159
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Du må have mange børn, der ser op til dig. Sikke en tillid knægten vidste dig. Og du har jo bevist at du klare det hele
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  10. #160
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Takker for rosen børnene er også vildt glad for at lege med det allerede:-) og jeg er igang med at hækle små firkanter til sengene det skal jo være som børnene gerne vil have det de har bare vildt mange gode ideer og så er det bare endnu sjover at lave de sidder pænt og venter på jeg bliver færdig så de kan lege med det nye og nøj de er bare gode til at passe på det......de har for det jeg laver.....
    Det er jo også en helt uvurdelig gave du giver dem, for de kan jo ikke undgå, selv at komme til at se værdien i noget håndlavet
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •