Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 13 af 53 FørsteFørste ... 391011121314151617233343 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 130 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #121
    lenemormeinild Gæst
    Takker jeg syntes faktis også de er meget søde i de der baby farver som jeg kalder det.

  2. #122
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg hæklet bogstaver igen og startede med det navn jeg har doneret til rokken
    Doneret bogstaver til rokken 002.jpg
    Nu vil jeg gå igang med at gøre hele alfabetet færdigt til min veninde som skal bruge det til en gave meget snart, så nu skal hygges med flere bogstaver

  3. #123
    lenemormeinild Gæst
    I går måtte jeg så lige prøve opskriften lidt af på dåbskjolen og da jeg havde lavet en pæn størrelse prøve fandt jeg ud af jeg jo ligeså godt kunne udnytte prøven til noget brugbart og det blev så til en ny kjole til Build-A-bear.

  4. #124
    lis ai Gæst
    Hvor er den kjole fin.
    Min bamse sidder her og sukker efter sådan en

  5. #125
    jannie Gæst
    Hvor er den kjole flot til bamsen.

    Du er jo fantastisk til at få tingene til at ligne en million

  6. #126
    lenemormeinild Gæst
    I påskeferie fik fik jeg sådan en dejlig fornemmelse i maven da jeg var inde i en butik hvor der hang mormor´s gæstehåndklæde og jeg kom til at tænke på da jeg skulle lære og strikke mit det første det var med tungen lige i munden for der måtte ikke være fejl i og jeg fik 5 øre for hver pind jeg strikkede rigtig pyha det gav sved på panden men jeg fik lært at det kunne betale sig ikke at lave fejl Men der blev kæmpet og jeg var stolt at mit arbejde og ikke mindst at mormor selvfølgelig skulle have det i gave og hun brugte det lige til det var total tyndslidt hun nænnede ikke at smide det ud.

    Nu har jeg så lavet mit første gæste håndklæde efter mormor er død for ellers har hun sørget for jeg havde dem i rigelige mængder men nu er de altså for tyndslidte og trængte til at blive skiftet ud men det fik jeg først taget mig samme til nu jeg så dem hænge til 100.00 kr i butikken, der var jeg ved at få det galt i halsen nå men jeg kan jo bare gøre det selv og det er hermed gjort.

    Tænk så kan jeg pludselig huske hvordan mønster osv var fra dengang
    Mormor håndklæde 1 maj 2011 001.jpgMormor håndklæde 1 maj 2011 002.jpgMormor håndklæde 1 maj 2011 003.jpg

    100 masker og 200 pinde og mønsteret kan man jo selv bestemme men mormor lavede dem altid i rudemønster.

  7. #127
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    Sikke en sød bamse. Og et meget flot gæstehåndklæder. Min mor har også sommetider strikket og hæklet sig et nyt gæstehåndklæde. Men nogle af dem er lidt hårde at tørre hænder i. Min mor har strikket/hæklet dem i almindeligt bomuldsgarn. Nogle af dem er temmelig gamle efterhånden.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #128
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Lotos Se meddelelser
    Suverænt Lenemor , man sidder og bliver helt nostalgisk
    Ja jeg blev også nostalgisk så pindene måtte bare igang og holde gang i det gamle

  9. #129
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    Hvor er den kjole flot til bamsen.

    Du er jo fantastisk til at få tingene til at ligne en million
    Tak for dine roser Jannie, ja det er jo en kunst at få det til at ligne en million men jeg elsker jo at gøre tingene til mit.

  10. #130
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    SUUUK...hvem der bare var halvt så dygtig som dig
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •