Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 12 af 53 FørsteFørste ... 2891011121314151622324252 ... SidsteSidste
Viser resultater 111 til 120 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #111
    lenemormeinild Gæst
    Så blev jeg færdig med rekvisitterne til Påskedramaet idag, det har været rigtig hyggeligt at lave det og ikke mindst fordi jeg elsker særlige opgaver, men også at der er en tid på hvornår nogle ting skal være færdig for ellers ender alt jo som ufo`er og det er jo ikke meningen her hos mig jeg elsker at se de færdige resultater og ikke mindst så lære jeg jo hele tiden noget nyt.
    Og her har jeg samarbejdet med en præst som er kreativ på en anden måde end mig, men fordelen er jo så jeg kan udføre hendes ideer og vi får noget brugbart ud af det og ikke mindst lave rekvisitter som kan bruge igen til andre ting, idag var der bla. gang i de mange lucia kjoler jeg syet til jul sidste år.

    påskedrama 2011 010.jpg

    påskedrama 2011 011.jpg En Hane

    påskedrama 2011 018.jpgPontius Pilatus Kronen er hæklet og Guld kanterne er hæklet.

    påskedrama 2011 020.jpgJesus tornetronen er hæklet m/piberenser i så den er til at forme


    Soldaterne glemte jeg lige at få billed af men de var gode og ungerne var vilde med det:-) Og så giver det mig lyst til at kaste mig ud i sådan noget igen og igen...

    Det var sjovt at se det blive brugt

  2. #112
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2010
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    18
    Det er da blevet nogle flotte rekvisitter til påskedramaet - mon ikke du bliver "hyret" til særlige opgaver en anden gang. ;)

  3. #113
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bethsen Se meddelelser
    Det er da blevet nogle flotte rekvisitter til påskedramaet - mon ikke du bliver "hyret" til særlige opgaver en anden gang. ;)
    Takker jeg vælter mig i roser i dag det er aldrig dårligt at blive hyret til at lave noget som man kan lide.
    Og jeg ved der er en opgave på vej igen sener på året

  4. #114
    lenemormeinild Gæst
    Så blev det 2 løver til varmestue kassen for da jeg var en tur på depotet påske lørdag fandt jeg lige de rette farver til løverne.

  5. #115
    lis ai Gæst
    Karius og Baktus forklædt som løver!!
    Hvor er de søøøde Lene

  6. #116
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Må lige sige....
    Sikke nogle FANTASTISKE dyr, du hækler...!!!!
    Er vild med dem allesammen, selv sneglen som du ikke selv var helt tilfreds med. De er "lige i øjet".

    Opskrifter!!!!
    Er det noget der kan købes?? Findes på nettet?? Er det eget design??

    Glæder mig til at se flere dyr, her på siden...

  7. #117
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af minda Se meddelelser
    Må lige sige....
    Sikke nogle FANTASTISKE dyr, du hækler...!!!!
    Er vild med dem allesammen, selv sneglen som du ikke selv var helt tilfreds med. De er "lige i øjet".

    Opskrifter!!!!
    Er det noget der kan købes?? Findes på nettet?? Er det eget design??

    Glæder mig til at se flere dyr, her på siden...
    De fleste dyr er fra bogen Hæklet Dyr af Maja Hansen og så er der ting jeg har lavet om på dem feks. bruger jeg ikke filt men vælger at hækle de ting som ellers er lavet i filt samt jeg bruger rulle øjne frem for filt øjne, opskrifter er gode at have men det er jo tilladt at ændre på dem, så man giver tingen egen personlighed:-)
    Der kommer også dyr som jeg har fået fra andre rokker og nogle som er fundet via link fra andre rokker.
    Her findes en masse hjælp når bare man spøger så kommer der ofte svar hurtigt:-)

  8. #118
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    De er godt nok flotte!!

    Du burde smide de næste dyr du laver i kvartals-konkurrencen!!
    Ja det burte jeg men jeg vil lig finde det rette dyr der skal med først

  9. #119
    lenemormeinild Gæst
    Så kom jeg til at lave en lyserød elefant fordi der var en der spurgte om jeg ikke kunne lave sådan en som kunne bruges til barselsgave (den skal lige laves så den kan sidde på barnevognen)

  10. #120
    lenemormeinild Gæst
    Jeg kunne jo ikke kun lave en lyserød elefant der måtte også en lyseblå til

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •