Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 11 af 53 FørsteFørste ... 78910111213141521314151 ... SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #101
    lenemormeinild Gæst
    Selvom næsen løber,så er jeg lige så stædig som et Æsel eller to for hækle vil jeg

  2. #102
    nette strik Gæst
    faldt lige over denne http://olineart.blogspot.com/2011/02...-til-smlf.html der er også en ræv og en ugle.

  3. #103
    lenemormeinild Gæst
    Det er jo snart påske så jeg måtte jo lige få lavet lidt til min lille familie til morgenbordet

  4. #104
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    faldt lige over denne http://olineart.blogspot.com/2011/02...-til-smlf.html der er også en ræv og en ugle.
    Takker hvor er de søde

  5. #105
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    rigtig god påske.
    de er søde
    Takker og rigtig god påske til alle der kommer her forbi, mon ikke der bliver fremstillet hæklerier

  6. #106
    lenemormeinild Gæst
    I dag var jeg med en veninde på en rigtig tøse tur og når vi tager til Holbæk så skal vi altid lige ind i komunekram og kigge og sikken en masse mennesker der var idag, men vi ved jo aldrig om vi finder noget at det vi sætter os for, men hvad var det så lige jeg så??? jo jo en kasse fuld af bøjler så jeg måtte rode lidt for hvis nu der var nogle i træ ja så måtte jeg jo eje dem og jo jeg fik en del også i børnestørrelse så nu engang efter påske så skal jeg beklæde bøjlerne, for hvorfor give en formue når man nu selv kan og jeg gav kun 6 kr for alle disse bøjler for det hele var til halv pris idag og det viste vi ikke før vi gik der ind men jeg gjorde da et godt kup syntes jeg selv men nu skal de bare beklædes og jeg har allerede nogle ideer til dem som skal blive til Casper

  7. #107
    lenemormeinild Gæst
    For et stykke tid siden købte jeg i Nette en lille æske med en masse hårelastikker i men i længden er de jo lidt kedelige men så fik jeg lige en ny idee i aftes da jeg ikke orkede at sidde foran symaskinen længere

  8. #108
    Elise Gæst
    Nej hvor smart - så har du bare hæklet rundt om elastikken??

  9. #109
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    Nej hvor smart - så har du bare hæklet rundt om elastikken??
    Ja først har jeg hæklet en omgang med fastmasker så det dækker og ser pænt ud så en omgang med 2 stangmasker i hver fastmaske, så en omgang med 3 stangmasker i her stangmaske og den sidste omgang 3 stangmasker i hver stangmaske det ente med rigtig mange stangmasker i sidste omgang men det var nu meget skægt at lave og det bliver nok ikke den sidste jeg laver

  10. #110
    lenemormeinild Gæst
    Lidt rekvisitter til et påskedrama på mandag, i dag har jeg fået lavet et kongeslag kronene lavede jeg i søndags + idag blev de 21 plameblade også færdig.
    Jeg glæder mig til at se det skal bruges på mandag, og jeg mangler da stadig nogle rekvisitter men jeg arbejder jo bare løs jeg skal nok nå at blive færdig:-9


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •