Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 53 FørsteFørste ... 6789101112131420304050 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #91
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Lene det vælter da bare ud fra din hæklenål
    Ja det vælter ud af hæklenålen lige pt men når der nu også står en masse børn i børnehaven der syntes de er sjove at lege med og jeg jo elsker at lave dem ja så får jeg jo lavet lidt mere end normalt plus jeg også har fået et par bestillinger
    Og børnene har såmænd haft garn med i børnehaven så der kunne blive til mange sjove dyr de elsker jo at være med til at vælge øjne samt farverne til dyrene osv Jeg har bla lavet en del fisk som der ikke er taget billed af endnu hvor børnene har valgt forskellige størrelser øjne samt valgt næse og andre perler der er limet på og de har næsten et ejerskab af de enkelte dyr, ja de nyder at få lov til at bestemme lidt

  2. #92
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Har du godt nok lavet den løve på en time ???? Fra du lagde havdyrene ind... Gad godt jeg havde lige så meget tid til sådanne ting som du - eler vidste hvordan man SKABER tid... Tænker din uge må have 2 dage mere end min så produktiv du er

    Fuld af beundring.....
    Jeg ved ikke om jeg har mere tid men jeg er måske mere herre over min tid da jeg jo ikke længer har sønnen boende hjemme da han er fløjet fra reden
    Jeg kan i hvertifald selv bestemme at kunne gøre noget færdigt når jeg har lyst til det, sådan har det jo ikke altid været.
    Men mine veninder siger også at jeg er hurtig hækler og ja det er jeg nok men det er vist også godt med alt det som jo kan bruges rundt omkring

  3. #93
    lenemormeinild Gæst
    En sjov snegl, jeg er ikke selv tilfreds, men pyt jeg er sikker på der nok skal blive leget med den men så må jeg bare igang med at lave en ny snegl Et par aber mere er det også blevet til idag

  4. #94
    lenemormeinild Gæst
    Så gik der også Påskehare i den
    En Hare Nr 15.jpg Og en enkel Hest blev det også til i aften En Hest Nr 16.jpg

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Hvor store bliver de dyr egentlig ?? Her tænker jeg - kan de passe til mobil-vedhæng ? altså sådan ca max 5 til 6 cm ??

  6. #96
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Hvor store bliver de dyr egentlig ?? Her tænker jeg - kan de passe til mobil-vedhæng ? altså sådan ca max 5 til 6 cm ??
    Mine bliver ca 10-12 cm i det garn jeg har brugt og strørrelse af hækelnål men med tynder garn og nå ja så bliver de jo mindre, tror måske det tynde hæklegarn ville være perfekt til de dyr samt hækelnål str. 1,5 max hvis det skulle være til mobilvedhæng:-)
    Det var da værd at prøve når der bliver lidt tid og luft i hækelplanerne

  7. #97
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Tak for svar. Lige sådan jeg selv tænkte. Jeg bruger gerne kæklegarn nr 5 tror jeg og nål 1,5 til 2 alt efter hvad humør jeg er i. Ærger mig blot over man ikke kan få den hæklenål der hedder "ADDI SWING" mindre end 2.0. Den er ret så god at bruge når man har lidt ondt i tommelen.

  8. #98
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Tak for svar. Lige sådan jeg selv tænkte. Jeg bruger gerne kæklegarn nr 5 tror jeg og nål 1,5 til 2 alt efter hvad humør jeg er i. Ærger mig blot over man ikke kan få den hæklenål der hedder "ADDI SWING" mindre end 2.0. Den er ret så god at bruge når man har lidt ondt i tommelen.
    Jeg vil glæde mig til at se dine mini dyr

  9. #99
    lenemormeinild Gæst
    Selv om hovedet bare er fuld af snot idag så har jeg jo ikke kunne lade være at lege med hækelnålen så nu er der født en lille tiger som er en blandning af opskriferne fra tigeren,kaninen og aben også måtte der jo også lidt striber til....

  10. #100
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Han er da sød - har du tal på, hvor mange du har lavet?
    god bedring - det er da ikke en måde at til bringe påsken på

    ja jeg har tal på dyrene der er fremstillet 55 dyr og de 30 dyr bor i børnehaven ind til videre:-)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •