Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 53 123451121314151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #1
    lenemormeinild Gæst

    Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

    Så er et nyt år startet og den første Barbiekjole er strikket, meningen var jeg skulle igang med noget andet men ak jeg er bare ikke færdig med at strikke til Barbie, de kjoler jeg lavede igår nåede jeg ikke at tage billed af for de er allerede i brug til leg:-)

  2. #2
    lenemormeinild Gæst

  3. #3
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg leget lidt med Havfrue Barbien igen og tilføjet en lille fiske taske, men der kan godt tåles at der leges lidt mere med den i fremtiden

  4. #4
    lenemormeinild Gæst
    Nu det snart hverdag igen og mindre tid til at strikke men det har været skønt med en rigtig hyggelig strikkeslappeafkreativjuleferie.

  5. #5
    lenemormeinild Gæst
    Så blev jeg færdig med Stines fødselsdags gave, jeg er sikker på hun bliver glad for det er noget hun selv har valgt og ikke mindst farverne:-)

  6. #6
    lenemormeinild Gæst
    I går var jeg til en dejlig 10 års fødselsdag, hvor jeg havde en hjemmelavet gave med som var ting som fødselsdagsbarnet havde ønsket sig.
    lines fødselsdagsgave 003.jpgsokker, bogstaver og en rolling som fluks blev sat på skoletasken
    lines fødselsdagsgave 009.jpgGavepose

  7. #7
    lenemormeinild Gæst
    Så blev Tvillingernes fødselsdags gave også færdig.

    nøj jeg glæder mig til at give dem væk i morgen:-)

    Stines gave stine og mia´s fødselsdagsgave 001.jpgstine og mia´s fødselsdagsgave 002.jpg

    Mia´s gavestine og mia´s fødselsdagsgave 004.jpgstine og mia´s fødselsdagsgave 003.jpg

  8. #8
    lenemormeinild Gæst

    Caspers dåbsgave på vej

    Jeg er i fuld gang med at hækle på Caspers dåbsgave (mit dejlige barnebarn)
    Der arbejdes hæftigt på det for jeg skal gerne være færdig inden den 22 januar skal jo også have tid til at kommer over og nusse med ham inden dåben
    Det er jo ikke slemt at hækle det men når så hovedet er fyldt med mange andre ting så kommer der sku nogle forstyrelser ind Men det kan der jo ikke laves om på, men jeg arbejder jo på at få skrevet opskriften på bogstaverne og taget billeder og det er jo bare sjovt
    Bare døgnet havde lidt flere timer men det har det ikke, men så må jeg glæde mig over at have nogle feriedage hvor jeg jo selv kan bestemme hvad jeg laver
    Casper´s dåbsgave 290111 004.jpgEn masse bogstaver der bare er hæklet inden de fyldes og sys sammen

    Casper´s dåbsgave 290111 002.jpg her er de så fyldt og syet sammen

    Næste skridt er så at hækle hår og finde pynt som jeg vil have på.

    Lørdag skal jeg ud til Elise også håber jeg på at jeg finder noget stof til Vægtæppet hvor hele alfabetet skal være. Det er en rigtig spændende opgave at få løst

  9. #9
    lenemormeinild Gæst
    Sent eller retter i nat fik jeg disse færdige......
    dukketøj Barbie 053.jpgdukketøj Barbie 054.jpg

  10. #10
    lenemormeinild Gæst
    Så er det første vægtæppe færdigt med det hæklet alfabet Som Casper skal have i dåbs gave her den 29 januar. nøj det har været sjovt at lave og det bliver ikke det sidste vægtæppe jeg skal lave håber jeg.

Side 1 af 53 123451121314151 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •