Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 33

Emner: En dåbskjole, kyse og en dyne til

  1. #11
    Rysse Gæst
    Wauuooo hvor er den flot. Der må være mega mange masker på den nederste pind.

  2. #12
    Dorit Gæst

    ôv öv

    Nu er jeg helt färdig med sälve skörtet...og så finder jeg ud af at jeg ikke har garn nok til bärestykket....der er merniceret bomulds garn tror jeg det hedder...altså sådan noget der er en särlig glans i...min plan at selve sparkedragten der skal väre under skal väre i helt samme farve (altså natur hvidt) men unden det der lyster da det ¨garn er lidt blödere...nå jeg kommer altså ikke videre med selve kjolen i dag så jeg skal så strikke kysen....den har jeg da garnet hjemme til...garn bussen(der jeg har köbt garnet) kommer til byen förste torsdag i måneden....det er da heldigt at det allerede er på torsdag....så har jeg da en lille uge til at fremstille sparkedragt og kyse......men öv for jeg ville så gerne ha den kjole färdig nuuuuuu

  3. #13
    Dorit Gæst

    så er der lidt mere dåbskjole

    den er stadigväk ikke färdig....men der mangler kun det sjove....skal lige en smut ud i verkstedet...mener helt bestemt at jeg ejer noget smukt thaisilke jeg vil lave om til inderskört....lyserödt....og mon ikke der kan blive til et slips til storebror i samme stof.......nu mangler der bare et par ärmer, en lille krage....tre silkebånd nede i selve kjolen og så et i hver ärme.....og så hade jeg tänkt mig at der skal sidde en lille blå slöjfe...og en masse små lyseröde silke roser...men silkebånd og og roser må vente til jeg skal til Lund i ugen.....men regner med at krage og ärmer er färdige i morgen....for prinsessen kommer näste söndag og pröver kjolen...for hun skap döbes den 20 feb....så faster er jo nöd til at vide om der er noget vi bliver nöd til at lave om...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Woouw det ser godt Ud Dorit, hvor bliver hun flot...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    lenemormeinild Gæst
    Her er ikke et øje tørt hvor er den smuk

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvor er den altså flot Dorit.
    Og sikke et arbejde..
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Wow hvor er den superflot Viktoria kiggede også forbi tidligere, da jeg sad og beundrede den og kommenterede, at den var godt nok flot og du var dygtig
    og Julemor

  8. #18
    Dorit Gæst

    tak for alle jeres roser

    og särligt til Viktoria...
    nu er jeg visst kommet til at sidde et par timer til....men så har den da osse fået sin krage...åh jeg gläder mig skam til at stoppe sådan en lille prinsesse i den
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    197

    Smiler

    Hej.
    Hvor er den smuk, flot flot arbejde.
    Knus fra
    Lene.

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    Dorit din dåbskjole med tilbehør er bare så virkelig smukog hvor må det være dejligt den dag den lille "prinsesse" skal have den på,og man bliver belønnet for det store arbejde
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •