Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 93

Emner: HVad nørkler du med i juledagene og frem til nytår?

  1. #81
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg strikker babytøj! Vi bliver bedsteforældre sidst i januar og vi ved det bliver en dreng, så jeg er gået i gang med en lille cardigan med en masse snoninger - det er den jeg strikker på, når jeg kan koncentrere mig Desuden er jeg startet på en lille undertrøje i uld, som er sådan én, der ikke kræver det helt store opmærksomhed og så må vi se om jeg kan nå mere før han melder sin ankomst.
    Egentlig skulle jeg høste flettepil i denne uge, men det er det altså for koldt til Hvis vi får de lovede plusgrader de næste par dage, kan jeg måske være heldig at rimen forsvinder fra pilen, så jeg kan se forskel på de forskellige sorter og måske endda holde varmen til at få høstet lidt

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af CharlotteSol Se meddelelser
    Zep - hvordan laver man de der roser?
    Du kan lige få et foto af mit rodebord, hvor jeg sad med alle materialer fremme... (tror det ligger i starten af tråden allerede - ups) Og så vender jeg nok tilbage i en tråd under papir i det nye år En der er rigtig god til den slags, som kaldes floral punch craft, er Gydda: http://hobbyboden.blogspot.com/2010/...nch-craft.html . Rita fik mig igang for snart 3 år siden (det har næsten ligget stille lige siden her ).
    Sidst redigeret af Zep : 30-12-2010 kl. 08:26
    og Julemor

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Zep. Det er dejligt, at du er kommet i gang. Bedre sent end aldrig. Din blomst er rigtig sød.

    Jeg får også en hel del skrabt sammen uden altid at komme i gang med det samme. ideerne vælter jo frem her, så man slet ikke kan nå det hele.
    Knus Rita

  4. #84
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ja vi hamstrer, vi papirfolk Jeg har fået lavet en del roser og er nu så småt gået igang med at lave kort - nu skal der ske noget med det papirlager!!
    og Julemor

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    14 Dec 2010
    Geografisk sted
    Ikast
    Indlæg
    4
    Jeg er gået i gang med mit livs projekt..... en trøje med perler strikket ind i ribkanterne og mønsterborter i 3 farver. Perlerne er lidt langsommeligt men går fint - men 3 farver er næsten mere end jeg magter. Er der nogle, der har et godt råd til, hvordan man placerer garnet over fingrene, så det er nemmest at arbejde med?
    Godt Nytår
    LiseL

  6. #86
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Du kan lige få et foto af mit rodebord, hvor jeg sad med alle materialer fremme... (tror det ligger i starten af tråden allerede - ups) Og så vender jeg nok tilbage i en tråd under papir i det nye år En der er rigtig god til den slags, som kaldes floral punch craft, er Gydda: http://hobbyboden.blogspot.com/2010/...nch-craft.html . Rita fik mig igang for snart 3 år siden (det har næsten ligget stille lige siden her ).
    Uha Zep.. det skulle du vist ikke have vist mig.. jeg er smask forelsket i det link og hvad du viser... Kom du på kursus??

    Det bliver jeg nødt til at lære at lave!!


    Desuden har jeg fået strikket 1½ str 45 ragsok mens jeg var på hospitalet.. så skulle jeg have drop i og det gjorde for ondt at strikke... uff!!

    Men er kommet godt hjem nu... og strikketøjet skal nok frem igen meget snart... ;-)
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    02 Dec 2009
    Geografisk sted
    2750 ballerup
    Indlæg
    29
    Tak for denne tråd, jeg blev inspireret... fik gjort flere ting færdige.
    Bl.a glas med skruelåg ophæng, se foto.
    - og fik også min sofa færdig, som jeg har været ved at ombetrække.
    Så nu er der tid til nye projekter jeg er blevet lun på at strikke sokker, spiralsokker uden hæl.
    Og så er der de fineste sutsko på Ravery, strikket og derefter filtet- opskriften er på engelsk, så der er også en opgave med at få den oversat.
    Jeg har en masse uld som jeg også gerne vil lære at spinde garn af.

    Ja, der er nok at gå igang - når ideerne kommer.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #88
    lenemormeinild Gæst
    Ja mit hoved er fyldt med ideer der bare må laves sidste nat drømte jeg om at lave en sangskjuler med Barbie og så en hæklet Bibel og spørg ikke hvor jeg har det fra, for jeg kender end ikke nogle piger der skal konfirmeres til foråret, men derfor kan man jo godt lave noget til inspireation til ander, så efter en dejlig dag hos Elise ja så måtte jeg bare finde garn og pinde frem og her er så resultatet inden jeg hopper i seng hihi

  9. #89
    Tilmeldingsdato
    02 Mar 2009
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    85
    Jeg er i gang med min Swing Swagger trøje, men den bliver nu først færdig engang i det nye år, blev færdig med mit Cocco Wee sjal lige før jul .
    Hilsen Inliner
    Besøg min hjemmeside (se profil)
    Nu også med blog

  10. #90
    Tilmeldingsdato
    20 Dec 2010
    Geografisk sted
    Fredericia
    Indlæg
    122
    Citat Oprindeligt indsendt af biblue Se meddelelser
    hej sommerfuglen. jeg har osse prøvet at strikke stømper/sokker med hæl men opgav da jeg ikke kunne finde ud af det. men så fandt jeg en opskrift på spiralsokker, (de er uden hæl) så nu er jeg endelig begyndt at strikke sokker. det første par fik min svigerdatter og dem er hun glade for. :)
    Det må helt klart prøves

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •