Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 93

Emner: HVad nørkler du med i juledagene og frem til nytår?

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Sikken en hyggelig tråd at læse - det eneste jeg ikke bryder mig om at blive mindet om er..........UFO´er
    Nå, men jeg er jo igang med skovens dyr. Foreløbig er det blevet til 8:
    2 mus, en odder, en ræv, et egern, et pindsvin, en vaskebjørn og en kanin. Man kan blive ved med at finde nye små dyr, så der kommer nok flere.
    De er alle strikket af garn rester, og stoppet med uld, så de koster jo ikke noget at lave. Derforuden er de super hurtige. Ofte strikker jeg et dyr efter kaffen mens vi alligevel sidder og snakker sammen.
    De er ca 5-6 cm store.
    Strikke Marie

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    19 Dec 2010
    Geografisk sted
    Thisted
    Indlæg
    65
    Jeg har fundet mit store hæklede dug frem, som jeg startede på i sommers , er ved sidste omgang, så glæder mig til at se det helt færdig.

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Strikkemarie ...de strikkede dyr er det nogle du har tænkt dig at lægge i download?

  4. #74
    Tut Gæst
    Jeg er igang med ragsokker til min nabo og til Mads min private snekasters søn.
    Et sjal med ærmer til mig selv og selvfølgelig sokker og halstørklæde til varmestuekassen.

    der ligger også et par UFOer.

    fra Tut

  5. #75
    marion Gæst
    god bedring til dig brumby tænker på dig

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    Så den første UFO færdig...

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    dyr 012rok1.jpg
    Citat Oprindeligt indsendt af strikke marie Se meddelelser
    sikken en hyggelig tråd at læse - det eneste jeg ikke bryder mig om at blive mindet om er..........ufo´er
    nå, men jeg er jo igang med skovens dyr. Foreløbig er det blevet til 8:
    2 mus, en odder, en ræv, et egern, et pindsvin, en vaskebjørn og en kanin. Man kan blive ved med at finde nye små dyr, så der kommer nok flere.
    De er alle strikket af garn rester, og stoppet med uld, så de koster jo ikke noget at lave. Derforuden er de super hurtige. Ofte strikker jeg et dyr efter kaffen mens vi alligevel sidder og snakker sammen.
    De er ca 5-6 cm store.
    Strikke marie

  8. #78
    Rysse Gæst
    Min hue blev færdig i går. Og væk var den til en kollega, jeg nåede ikke engang at tage et billede af den. Så nu er jeg gået i gang med endnu en.

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt at skovensdyr kommer frem af dine finger ....

    Her er nr 30 sæt barbietøj ved at være færdig, men så stopper jeg altså også, det er ikke så sjovt at lave det når man ikke har en dukke, men det kommer det kommer.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106
    Hvor er det hyggeligt at læse hvad I er i gang med hver især :)

    Jeg er selv endelig kommet lidt igang med at lave kort igen, har ellers haft en laaaang pause, men lige for tiden vælter de ud af min hånd - nok fordi jeg burde læse til eksamen. Jeg skal op på mandag og må med skam indrømme at jeg ikke har åbnet en bog endnu

    Zep - hvordan laver man de der roser?

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •