Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 345678910 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 93

Emner: HVad nørkler du med i juledagene og frem til nytår?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    God bedring Brumby
    og Julemor

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Knusser til dig Brumby
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Åh nej dog Brumby...god bedring
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #64
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Rigtig god bedring Brumby - føler med dig

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    God bedring Brumby!


    Tina jeg skal nok få taget et billede når engang den er færdig, hende der bestilte den fandt et billede på nettet og viste mig tekanden :P så nu må vi se, fandt kablet i en bog på bib og har hæklet bunden for at gøre det nemt for mig selv...nu får vi se hvordan det går :)

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    God bedring, Brumby.

    Jeg er i gang med en taske ( i cykelslange og presenning, selvfølgelig) til min yngste, der skal starte dagpleje efter nytår. Og et par varme sokker til ham. Og jeg eksperimenterer samtidig med at lave varme og vindtætte overtræks-'støvler', han kan bruge i dagplejen.

    Jeg er også i gang med at rydde op på mit værelse. Noget af et projekt, men jeg tror, det vil fremme kreativiteten, hvis det bli'r gjort...
    Mvh. Mormal.

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    892
    Rigtig god bedring til dig Brummy, håber ikke du skal ligge der alt for lang tid
    fra anni

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    TAK TAK allesammen.. men det var ikke meningen at tråden her skulle udvikle sig til andet end zeps start...

    mine str 45 kører derudaf.. dejligt...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  9. #69
    Birgitma Gæst
    Jeg har gang i hue og halstørklæde til varmestuen, en halsedisse til mig selv derind imellem knytte jeg armbånd og så selvfølgelig mine kort, jeg skulle og gerne nå at flytte "lidt" rundt ind på mit hobbyværelse, men nu må jeg se det kan godt være jeg er nød til at udsætte det til starten af det nye år.

  10. #70
    lis ai Gæst
    Jeg nørkler lige nu og her med en dåbsgave bestående af hæklet legetøj og det skal være færdigt til d. 1. jan. hvor det bliver afhentet.
    Og en strikket vest/bolero, der skal være færdig samme dag. Den skal nok bæres til barnedåben - dog ikke af babyen
    Og så må jeg vist igang med et par projekter, der har ligget stille alt for lang tid, fordi jeg har for lidt tid og spreder mig lidt for meget med mine projekter.

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 345678910 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •