Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 2345678910 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 93

Emner: HVad nørkler du med i juledagene og frem til nytår?

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Jeg har også i disse dage fået mig taget sammen til at færdiggøre ufo-er---der er for mange. I det nye år må jeg ikke have så mange. Nogle af dem har jeg trevlet op. ......Ellers er jeg igang med en trøje til min mand, den er fra Pickles.no. Jeg tror den hed en Dean-trøje. ....Han er nu ikke nogen James Dean mere..........men elsker uldne trøjer.

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    21 Dec 2010
    Geografisk sted
    vordingborg
    Indlæg
    0
    hej sommerfuglen. jeg har osse prøvet at strikke stømper/sokker med hæl men opgav da jeg ikke kunne finde ud af det. men så fandt jeg en opskrift på spiralsokker, (de er uden hæl) så nu er jeg endelig begyndt at strikke sokker. det første par fik min svigerdatter og dem er hun glade for. :)

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    jeg er i gang med et sjal til en veninde. og det driver mig til vanvid, løber op hele tiden, meeeeen jeg opgiver ikke, det skal nok lykkes..
    knus lykke

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    20 Dec 2010
    Geografisk sted
    Fredericia
    Indlæg
    122
    Hvad er en UFO? I er mange der har nævnt det nu..

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Hvor er det dog en vidunderlig tråd, denne her...

    Ganske spændende at se hvad I bedriver derhjemme i stuerne...

    Jeg har 8 patchwork dækkeservietter liggende som skulle bruges på nytårsbordet.. jeg ved dog ikke helt om jeg får dem færdigt til tiden for jeg blev indlagt i dag med smerter i underlivet - jeg har en graviditet udenfor livmoderen de ikke kan finde... Jeg er til observation, så nu må tiden vise hvad der skal ske...

    men uden håndarbejde kan jeg ikke være.. så jeg har naturligvis taget strømpepindende med... har færdiggjort et per i str 33 i ragsokker.. og er begyndt på en str 45 nu... Så må vi se om der er nok arbejde i dem mens jeg skal ligge her..

    heldigvis har jeg trådløs netadgang, så jeg kan more mig med rokken også...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Sommerfuglen Se meddelelser
    Hvad er en UFO? I er mange der har nævnt det nu..
    I denne verden er en UFO en UFuldstændig Opgave...

    Noget man har fået lagt fra sig - i kortere eller længere tid - men som man typisk skal tage sig i nakken for lige at gøre færdig...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Får lige lyst til at gøre obs på Rokkeordbogen : http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=2335
    og Julemor

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Kære Brumby jeg føler med dig , jeg har været udsat for fænomenet hele to gange .
    Håber du snart er ved hægterne igen og rigtig Godt Nytår.
    Knuz
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    God bedring Brumby!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #60
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    Hvor er det dog en vidunderlig tråd, denne her...

    Ganske spændende at se hvad I bedriver derhjemme i stuerne...

    Jeg har 8 patchwork dækkeservietter liggende som skulle bruges på nytårsbordet.. jeg ved dog ikke helt om jeg får dem færdigt til tiden for jeg blev indlagt i dag med smerter i underlivet - jeg har en graviditet udenfor livmoderen de ikke kan finde... Jeg er til observation, så nu må tiden vise hvad der skal ske...

    men uden håndarbejde kan jeg ikke være.. så jeg har naturligvis taget strømpepindende med... har færdiggjort et per i str 33 i ragsokker.. og er begyndt på en str 45 nu... Så må vi se om der er nok arbejde i dem mens jeg skal ligge her..

    heldigvis har jeg trådløs netadgang, så jeg kan more mig med rokken også...
    God bedring
    Godt du kan følge med på rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •