Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 10 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 93

Emner: HVad nørkler du med i juledagene og frem til nytår?

  1. #41
    Tina Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af MaBaPe Se meddelelser
    Jeg var midt i en omgang dukketøj til en storsøsterpakke der skal bruges en af de første dage i det nye år..

    Så røg jeg på sygehuset med en blodprop..

    Kom hjem igen, men kunne ikke strikke med de tynde pinde...nu er jeg blevet så ferm at der kan holde på p nr 4 også

    Så jeg strikker dukketøj.. og venter på at blive bedstemor igen
    Rigtig god bedring

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Jeg er igang med Bella fra Geilsk. Et flot sjal, som dog kræver, at jeg kigger på arbejdet. Derfor har jeg samtidig den sædvnlige sok på pindene som TV strik.
    Venlig hilsen Tessie

  3. #43
    Christina Gæst
    Jeg er også igang med at strikke en dåbskjole fra Drops (BabyDrops 11-31). Måske den samme, som Dorit er igang med? Jeg har strikket kysen og er nu igang med selve kjolen/bærestykket.

    Dåben er først medio marts, så jeg har stadig god tid, men man ved jo aldrig, hvad der sker, så hver gang jeg kan se mit snit til det, får jeg lige strikket en pind eller to. Der er 412 masker på en pind, så det går langsomt fremad med projektet, men det går fremad, og jeg synes, det er sjovt at strikke.

    Venlig hilsen

    Christina.

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    21 Dec 2010
    Geografisk sted
    vordingborg
    Indlæg
    0
    Hej Jeg er igang med en trøje fra Drops med stjernemønster til min datter, og har osse gang i et par spiralsokker. Godt nytår

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Jeg har bevæget mig udi en hjemmelavet rullepølse - det er første gang jeg prøver at lave sådan en, så det er meget spændende :o)

    Derudover er jeg i gang med Anemone fra Rasmilla - har lige gjort Elvira fra Rasmilla færdig også...
    - Carpe Diem! -

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    20 Dec 2010
    Geografisk sted
    Låsby
    Indlæg
    5
    Jeg har lige strikket min første strømpe..... Så nu skal jeg bare igang med nr. 2. Har ikke strikket strømper før (jo, en enkelt med min mormors hjælp for 25 år siden og så strikkede hun den anden), så jeg følger opskriften slavisk!

    På pinde nr. 2,5 og strømpegarn fra Mayflowers. Synes det går langsomt med de tynde pinde, men er trods alt godt tilfreds med resultatet.

    Bestemt ikke det sidste par strømper jeg laver; alt er købt ind til næste par som bliver i Arwetta, med dobbelt garn og på pind 3,5 el. 4.

    Derudover har jeg et "tørklæde med huller" (ostetørklæde hedder det måske også?) på pindene og som altid en hue undervejs også.

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    20 Dec 2010
    Geografisk sted
    Fredericia
    Indlæg
    122
    Jeg er i gang med min første omgang varmestuestrik, det bliver til en blandet omgang, men mest vinterting.

    Jeg var i gang med et par strømper, men gav op, fordi der blev ved med at komme huller ved hælen

    Derudover har jeg fundet alt for mange opskrifter, på ting jeg bare må lave .

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Jeg har gang i nogle (ifølge manden) internationale knæstrømper - garnet har datteren købt på tilbud i Holland og de er til hendes veninde som er Israeler bosiddende i Tyskland


  9. #49
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Uh jeg hygger mig gevaldigt med at læse, hvad I laver Jeg har stadig gang i roseriet her og det går da lidt fremad...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    jeg er gået ignag med at få alle mine UFO'er, væk... lige nu er det en brudepar jeg har gang i at brodere til en veninde... så skal jeg lige have foldet et par armbånd og nogle tasker, og så ryger der også lige lidt build a bear tøj over strikkepindende.. og resterne af garnet skal jeg til at bruge på barbie tøj.. så jeg har vist nok at lave lige for tiden... billederne kommer ind på mine færdige ting når jeg får det færdigt...

Side 5 af 10 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •