Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 93

Emner: HVad nørkler du med i juledagene og frem til nytår?

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2010
    Geografisk sted
    Hørsholm
    Indlæg
    64
    Jeg har lavet flagguirlande til juletræet og dem, vi har besøgt i juledagene.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Normalt ville jeg jo lave en pokkers masse varmestuestrik, men det er lagt til side i øjeblikket..
    Da jeg endelig har fundet en masse ting jeg gerne vil lave, og faktisk også gerne vil ha' selv.
    Jeg er gået i gang med at lave hårbånd med blomster, sløjfer osv, til mit nye korte hår, også vil jeg strikke/hækle nogle små veste til mig selv også, og har også fået lavet lidt flere smykker i fimo til mig selv ..

    Dejligt endelig at ha' fundet på nogle ting, som jeg selv gider gå med
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  3. #23
    Tina Gæst
    Jeg er ved at strikke et par vanter til min datter + lidt varmestuestrik, som der jo altid er gang i.

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Nå jeg er ikke den eneste natteravn, kan jeg se *smiler

    Jeg er ved at strikke nr. 2 sok færdig til ældste-datteren, og derefter vil jeg igang med vanter til den anden datter. Men SÅ skal der også gang i varmestuestrikkeriet igen, efter ca. en måneds pause pga. julegavenørklerierne.
    Indimellem strikningen fletter jeg på en taske til datteren.
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    I dag har jeg fri, skal ud og se på lejlighed med yngstesønnen, der skal afjules, gøres godt rent, og i eftermiddag skal vores 3 katte til det årlige tjek hos dyrlægen. Vi bliver 12 nytårsaften, så der skal lidt forberedelser til, og så er der også det der arbejde, der tager alt for meget af ens fritid

    Håndarbejdsmæssigt har jeg gang i et varmestuehalstørklæde, og efter det skal jeg igang med en ny broderet julegavesæk til vores kommende barnebarn. Den sidste jeg syede, syede jeg på 6-8 timer om dagen, og det tog en måned, men jeg arbejder lidt længere om dagen nu end dengang, så det tager nok et par måneder at få den broderet. Den er sådan ca. 60x80 cm. hvis jeg ikke husker helt galt. Og så skal jeg faktisk også have lavet en til bonusbarnebarnet, men den skal laves så både han og kommende søskende kan bruge den.

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2008
    Geografisk sted
    8722 Hedensted
    Indlæg
    304
    Jeg har gang i et par sokker med lang skaft til min svoger, som fik nye gummistøvler i julegave,men han havde ingen sokker. Det må vi så gøre noget ved.
    Jeg har også et sjal i domiostrik igang,hvor der faktisk kun mangler kanten.
    Derefter skal der gang i varmestuestrik igen.
    Godt Nytår rundt omkring.
    Hilsen hotcat55

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her er der en del varmestuestrik vanter på de 5 strømpepinde og på rundpind 2½ og 3 sidder der barbie dukketøj , rigtig dejligt engang imellem, men det bliver kun de sæt jeg har færdig og mangler pynten til jeg laver, derefter kører vi på fuld fart med vanter igen...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    892
    Jeg skal i gang med varmestuesokker, skal lige have lave et halsrør færdig til en af mine piger, men de ved ikke om de kan lide det, men så ved jeg at min svigerdatter gerne vil have det, der mangles også pusser hos pigerne, men varmestuesokkerne står i første række.
    hilsen Anni

  9. #29
    Inger1 Gæst

    Heks

    Jeg havde ønske denne heks af mine sønner og det fik jeg.
    Har strikket kroppen, men nu mangler jeg lige strømpepinde nr. 5½. Har ellers alle andre pinde, men ik lige 5½. Min garnforretning har først åben i morgen ÆV.
    Inger
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #30
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Jeg havde ønske denne heks af mine sønner og det fik jeg.
    Har strikket kroppen, men nu mangler jeg lige strømpepinde nr. 5½. Har ellers alle andre pinde, men ik lige 5½. Min garnforretning har først åben i morgen ÆV.
    Inger
    Hvor er den skøn, vi må se billed når den er færdig:-)
    Ærgeligt du lige mangler pindene, der kan være lang tid til i morgen

Side 3 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •