Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 10 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 93

Emner: HVad nørkler du med i juledagene og frem til nytår?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    HVad nørkler du med i juledagene og frem til nytår?

    Ja hvad har I gang i af håndarbejde?

    Jeg har strikke- og hæklestop pga en dårlig albue/underarm. Men så er jeg gået igang med at lave roser, så jeg har dem klar, når jeg skal dekorere kort.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Jeg strikker et par huer til mine store unger inden de tager til London igen og så er der sokkerne til Torben og ja så er der jo tøj til diverse dukker og banser her i huset.

  3. #3
    Dorit Gæst

    Tjaaaaaaa jeg gör noget jeg ikke må....

    meeeeeeeeeeen vis jeg visker det meget stille her inde sladdre i ikke vel????
    jeg skal skrive på mit eksamens arbejde i kirkehistorie..... det skal väre färdig den 7 januar og forsvares den 13 januar....

    men men men ak og ve jeg skal jo väre Gudmor snart til den södeste prinsesse og hun må da ha sig egen dåbskjole........så jeg kommer hele tiden til at tage nogle lange pauser fra skriveriet.....for at strikke og hygge...den er lidt af den model som ligger på drops....

  4. #4
    Dorit Gæst

    forresten

    såååå er din rose virkelig smuk!!!!!

  5. #5
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Dorit Se meddelelser
    meeeeeeeeeeen vis jeg visker det meget stille her inde sladdre i ikke vel????
    jeg skal skrive på mit eksamens arbejde i kirkehistorie..... det skal väre färdig den 7 januar og forsvares den 13 januar....

    men men men ak og ve jeg skal jo väre Gudmor snart til den södeste prinsesse og hun må da ha sig egen dåbskjole........så jeg kommer hele tiden til at tage nogle lange pauser fra skriveriet.....for at strikke og hygge...den er lidt af den model som ligger på drops....

    Jeg kan godt forstå dig og dengang jeg læste tog jeg også lange pauser fra mine specialer og især min hovedopgave. Men gør man det med god samvittighed tror jeg gentlig det er sundt - jeg klarede mig da meget bedre end dem der knoklede løs og ikke rigtig nåede noget alligevel :-)

    Pøjpøj med både opgave et og to

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg er lige begyndt på et varmestuehalstørklæde i grå nuancer. I skal nok få det at se, når det er færdigt. Og så har jeg nogle andre håndarbejder, jeg også laver lidt på.

    Jeg er spændt på at se den dåbskjole, Dorit!

    Din blomst er meget sød, Zep!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg laver støvlesokker til børnebørnene, de mangler igen de fleste.

    Et lidt kedeligt arb. Nu får de så tre par alle, så må de klare sig et stykke tid :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  8. #8
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Jeg laver støvlesokker til børnebørnene, de mangler igen de fleste.

    Et lidt kedeligt arb. Nu får de så tre par alle, så må de klare sig et stykke tid :-)
    Bedstemor hvad er støvlesokker??????? Må jeg se dem - eller måske et link ;-)

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Kan du virkelig godt sidde og nørkle med SÅ små blomster når du har ondt?? Flot gået Zep
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Kalundborg NVSjælland
    Indlæg
    133
    Jeg er igang med at kniple lilla bånd til næste års adventskrans
    Ha' en god dag
    fra Anne

Side 1 af 10 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •