Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Nu dør de

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Nu dør de

    Her på grunden foder vi vildt meget og vi har et dyr liv af det helt store .. men på trods af det fandt vi 2 døde fugle hertil morgen.. de går ikke til "spilde" for mikkel skal jo også have mad...

    Men har i et ande skrog og har mulighed for at hænge det op et sted, så gør det, brune kartofler der ikke bliver spist kan også lægges på foderbrættet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ja skroget skal nok blive hængt op, når jeg kan bunde ved træerne igen Idag foregår fuglefodring ved, at jeg har en lille bradepande tøjret til den nederste halvdør i køkkenet, så jeg har noget fast at kaste maden ud på. Ellers synker det i sneen...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2009
    Geografisk sted
    7870 Roslev
    Indlæg
    75
    jeps og palminen fra klejnekogningen blandet med solsikkekerner og andet godt, er fuglene rigtigt glade for, kan jeg se ;o)
    Ha' en go' dag
    /NInse

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Kalundborg NVSjælland
    Indlæg
    133
    Her fodrer vi også, men det er ikke alle, der kan komme til truget, vi har nemlig en utrolig hidsig solsort-han, som jager alt væk, selv duerne flygter.
    Ha' en god dag
    fra Anne

  5. #5
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Ak ja vi fodrer også her MEN vi har jo en lille sort hundehvalp som tror at alt der kan tygges er mad - så når den er på luftetur æder den skam det der er lagt til fuglene også hvis ikke vi lige er over den ;-)))

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Ak ja vi fodrer også her MEN vi har jo en lille sort hundehvalp som tror at alt der kan tygges er mad - så når den er på luftetur æder den skam det der er lagt til fuglene også hvis ikke vi lige er over den ;-)))
    Vores hund er 45 kg og kan snildt nå op til foderbrættet og i træerne, hvis hun vil.. så vi har samme problem.. af samme grund får fuglene ikke mejsekugler og andet fedt her (desværre)
    Til gengæld får de alle de nødder og fuglefrø de kan omsætte!!

    Lidt er også godt...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Da vi havde hund, kunne vi ikke lægge nødder ud til fuglene. Vores hunde elskede nødder.
    Her har vi en stor, forslugen hankat, som tror alting er til den. Så fuglene får nok svært ved at få noget her. Hvis de ikke også ender som kattemad. Vi kunne selvfølgelig lægge rugbrød ud til fuglene. Det kan katten nemlig ikke lide. Den slikker tit leverpostejen af rugbrøddet.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •