Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 58

Emner: elefanthue - opskrift

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så gav missemor en hånd her er PDF fiilen til jer http://rokken3.dk/forum/local_links....tid=197&page=1
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Tak for det - den er printet ud.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    GUD ja,,, SORRY Meterk.
    det er da rigtig. den må vi på igen. Skriver lige en pb til hende for at undskylde, og høre om hun har fundet en opskrift hun kan bruge.
    Hi hi hi, bare rolig, jeg er sikker på, at hun godt kan tage det. Det var bare helt vildt sjovt at opleve, at tråden lige pludselig levede sit helt eget liv...fnis.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    12 Nov 2009
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    97
    Du har ret, Bubbihund....har kigget forbi et par gange og grinet lidt af, at tråden stak afsted i retning af en mande-elefant-kasket hue. Men Nette er igang med at brygge noget sammen til mig, så det skal nok blive jul i år alligevel ;-) Selv har jeg jo pt travlt...eller jeg arbejder ihvertfald på, at få lavet din mors knæ-kurt færdig....der mangler nu kun 7 cm.

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Meterk Se meddelelser
    Du har ret, Bubbihund....har kigget forbi et par gange og grinet lidt af, at tråden stak afsted i retning af en mande-elefant-kasket hue. Men Nette er igang med at brygge noget sammen til mig, så det skal nok blive jul i år alligevel ;-) Selv har jeg jo pt travlt...eller jeg arbejder ihvertfald på, at få lavet din mors knæ-kurt færdig....der mangler nu kun 7 cm.
    Hæ hæ hæ, skulle ellers også lige til at drille dig med, at du da ikke har tid til at lave hue til lil-bebs-Felix...du har jo travlt med knæ-kurt ....hihihihi ;op - men jeg kender en mor, der bliver glad...mange mange tak.

    Og hvis bare Nettestrik er på elefanthueopgaven, så får du jo en super-sej hue-opskrift. NETTESTRIK RULES!!!!
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #46
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Meterk Se meddelelser
    Du har ret, Bubbihund....har kigget forbi et par gange og grinet lidt af, at tråden stak afsted i retning af en mande-elefant-kasket hue. Men Nette er igang med at brygge noget sammen til mig, så det skal nok blive jul i år alligevel ;-) Selv har jeg jo pt travlt...eller jeg arbejder ihvertfald på, at få lavet din mors knæ-kurt færdig....der mangler nu kun 7 cm.

    Og jeg spørger dumt. HVAD er en knæ-kurt.

    jeg googlede det og det kom fremøre og knæ kurt.jpg

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    12 Nov 2009
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    97
    Hahahaha sidder næsten her med tåre i øjnene af grin...hvad i alverden er det du har googlet dig frem til?? hahahahaha

    Knæ-kurt er en...ja, vel nærmest en slags "knævarmer" til Bubbihunds mor som har gigt (strikket i en meget tynd uld) Det er et forsøg vi har sat i værk, for at hjælpe den gode dame.

  8. #48
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Meterk Se meddelelser
    Hahahaha sidder næsten her med tåre i øjnene af grin...hvad i alverden er det du har googlet dig frem til?? hahahahaha

    Knæ-kurt er en...ja, vel nærmest en slags "knævarmer" til Bubbihunds mor som har gigt (strikket i en meget tynd uld) Det er et forsøg vi har sat i værk, for at hjælpe den gode dame.
    Ja tænkte på det nok var noget i den retning, god ide.
    men kunne ikke selv styre min latter,da jeg så skulpturen der hed det samme. så den måtte jeg lige visse jer. ja kunstner skulle man have valgt som job.

  9. #49
    lenemormeinild Gæst
    Ja sjovt som en tråd kan ændre sig
    Men nu er vi klar til at få gang i sådan en rigtig bankrøverhue, som var vild modernet da jeg var barn ikke mindst fordi kindene også blev varmet hihi, husker min lillebror elskede de huer som min mor selvfølgelig selv strikkede (helt utænkeligt at de blev købt)

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er lige det med rokken, man ved aldrig hvad et par ord kan fører til...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •