Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 23456
Viser resultater 51 til 58 af 58

Emner: elefanthue - opskrift

  1. #51
    Tut Gæst
    Så er opskriften printet ud.

    fra Tut

  2. #52
    nette strik Gæst
    [QUOTE=nette strik;259677]GUD ja,,, SORRY Meterk.
    det er da rigtig. den må vi på igen. Skriver lige en pb til hende for at undskylde, og høre om hun har fundet en opskrift hun kan bruge.

    Havde lidt dårlig samvittighed over at jeg slet ikke havde tænkt på at jeg jo overtog Meterk tråd, så håber at jeg nu har rettet lidt op på det, ved at have strikket baby elefanthue og opskrift dertil.

    Det har været en stille nytårsaften i år, så pindene har fået en tur.Bady elefant hue 015.jpg

    Bady elefant hue 010.jpg
    De hun gerne ville have er her, fra mormor. nu.jpgdog synes jeg også det er dyrt kr. 245,-
    drengen kan jo kun passe den nogle få mdr.

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    12 Nov 2009
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    97
    Hvor er du bare sej, Nette!!! Det bliver vist ikke meget bedre end det du er kommet frem til. Stor respekt herfra. Jeg vil meget gerne betale både for opskrift og din prototype af huen, hvis du ikke kender en lille bøllemis der kan passe den? Kæmpe tak for din hjælp og indsats.

    Mette

    Ps du sagde til mig, at du var lynstrikker...men SÅ hurtig er jo vildt. Gad godt se dine pinde danse afsted :-) Kan næsten høre lyden for mig

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Og jeg spørger dumt. HVAD er en knæ-kurt.

    jeg googlede det og det kom fremVedhæftet fil 50508
    HA ha ha haaaaaaaaaaaaaaaa...fed knæ-kurt du har fundet frem til. Ja, det er jo heller ikke til, når man lige sidder og skriver lidt i "insider-sprog", men som Meterk skrev, så er det en knævarmer til min stakkels mors gigtplagede knæ, som Meterk har været så sød at tilbyde at lave til hende

    Og det er simpelthen sindssygt godt gået, at du bare sådan lige har tryllet en hue frem!!! Sejt gået Nettestrik!!!
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #55
    lenemormeinild Gæst
    [QUOTE=nette strik;259880]
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    GUD ja,,, SORRY Meterk.
    det er da rigtig. den må vi på igen. Skriver lige en pb til hende for at undskylde, og høre om hun har fundet en opskrift hun kan bruge.

    Havde lidt dårlig samvittighed over at jeg slet ikke havde tænkt på at jeg jo overtog Meterk tråd, så håber at jeg nu har rettet lidt op på det, ved at have strikket baby elefanthue og opskrift dertil.

    Det har været en stille nytårsaften i år, så pindene har fået en tur.Bady elefant hue 015.jpg

    Bady elefant hue 010.jpg
    De hun gerne ville have er her, fra mormor. nu.jpgdog synes jeg også det er dyrt kr. 245,-
    drengen kan jo kun passe den nogle få mdr.
    Holddaop den er blevet go` nettestrik du er bare fantastisk til det der:-) kan næsten høre lyden fra dine pinde

  6. #56
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Nette må vi andre få del i din babyudgave også??????

  7. #57
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Nette må vi andre få del i din babyudgave også??????
    Ja det må du den kommer i KIKKASSEN, opskrifer snart.

  8. #58
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Tut Se meddelelser
    Jeg syntes, den er blevet rigtig god.

    Mon ikke den også er god til varmestuestrik?

    Det skal i hvert fald prøves, når Hundeuld har haft tid til at lægge den ind.

    fra Tut
    Jo, Tut. Jeg tror den vil være allertiders til varmestuestrik, og den er nem og hurtig at strikke, kan jo også strikkes uden skyggen, jeg er lige blevet færdig med nr. 4 siden jeg startede i julen, og nr. 5 er også bestilt, ( den første var nu den mest spændende at strikke) men pyt, dejligt at der er nogen der vil aftage det jeg strikker, og denne er god tv strik
    .Blå elefanthue til Jacob 005.jpg

    Blå elefanthue til Jacob 008.jpg

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 23456

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •