Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 30

Emner: UHA robotterne kommer

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Prop den i kassen og aflever den imorgen!
    og Julemor

  2. #12
    Thomas' mormor Gæst
    Jeg er på trapperne med forbindsstoffer og netadgang til manualen hundeuld . Det tog altså bare lige lidt tid. Jeg er også blevet robottoriseret. Har besluttet mig for at det er en russer, så navnet er Robo-tmovski.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Hvad med Robotski?

    Den er nok blevet bange for jeres kat, Hundeuld.

    Åh, jeg får sådan en lyst til at få mig en sød, lille Berner. Vi har haft 2 af slagsen for nogle år siden. Jeg elsker store, langhårede hunde. Men jeg har ikke plads i min lille lejlighed og jeg har heller ikke kørekort og bil. Og uden de 2 ting, kan jeg ikke have en hund.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Roberto elsker altså strøm, den smutter hen i opladeren lige så hurtig den kan, men den har kørt i hele 15 min nu dejlig med en medhjælper på brugsanvisningen, lad os nu se i morgen om han vil samarbejde, ellers er det ud af vagt... lystre skal han altså...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    Jeg har samme udfordringer (samme hund) og har også overvejet en lill ehjælp.. men jeg tror en sådan robot ville skræmme livet af vores "lille" hund (læs 45 kg)..

    Men tillykke med "dyret" Hundeuld... glæder mig til at høre om du er tilfreds med dens arbejde...

    har hørt man nu ikke helt kan undgå at svinge støvsugeren selv alligevel...
    Ja, måske du har ret Brumby. Min "lille" Berner vejer også 45 kg. Og er bange for mange ting.
    Men kunne godt tænke mig sådan et "dyr" som Roberto.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Hvad med Robotski?

    Den er nok blevet bange for jeres kat, Hundeuld.

    Åh, jeg får sådan en lyst til at få mig en sød, lille Berner. Vi har haft 2 af slagsen for nogle år siden. Jeg elsker store, langhårede hunde. Men jeg har ikke plads i min lille lejlighed og jeg har heller ikke kørekort og bil. Og uden de 2 ting, kan jeg ikke have en hund.
    Robotski
    Jeg håber da at du får den til at virke mere end 15 min. Hundeuld.
    Hvor længe skal den så lade op efter 15 min.?
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  7. #17
    symadammen Gæst
    Hundeuld - jeg håber at din Roberto arter sig

    Det kunne være sjovt at vide hvad model det er og prisen og om der er flere her på Rokken der har erfaring med robotstøvsugere?????

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Den skal have lov til at arbejde i eftermiddag, så kommer jeg tilbage med navn og nr + pris.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Min har lige støvsuget gangen.
    Det er en IRobot Roomba.
    han er lige i laderen inden jeg sætter ham i gang med stuen.
    Hvis du tænker positive tanker, vil du også skabe positive vibrationer, og det vil hurtigt brede sig til dine omgivelser.

  10. #20
    annped Gæst
    Sådan en har vi været meget tæt på at købe til vores 2 etages hus for et års tid siden.
    Men så læste vi flere steder på nettet at hundehår ikke var så godt for robotten. Vi har en Golden retriever og en kat, plus lidt halm jeg slæber med ind fra hesteneDer var også flere der skrev at den ikke kunne støvsuge hjørner særlig godt. Plus at nogle dørkarme kunne den ikke forcere. Og så har vi jo to etager, men det kræver jo selvfølgelig kun én flytning af robotten pr. gang. Mener de kan fås til 2500,-

    Så vi droppede det, for det lød til at vi skulle rende og flytte den og rense den konstant.

    Men er der nogle der kan modbevise nogle af de skavanker???

    Jeg drømmer stadig om den, da jeg haaaader at støvsuge

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •