Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 30 af 30

Emner: UHA robotterne kommer

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Jeg vil ikke undvære min.
    Jeg får støvsuget hver 14 dag af hjemmeplejen.
    Robert tager sig af resten.
    Mine piger har langt hår det har jeg ikke problemer med.
    En rengøring af den tager ikke mere en 5 minutter.
    Hvis du tænker positive tanker, vil du også skabe positive vibrationer, og det vil hurtigt brede sig til dine omgivelser.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så kommer der oplysninger om den vi lige har købt

    Det er en Samsung SR 8845 som har koster 3449,. i elgiganten

    Man skal ikke stole på de oplysninger man får i butikken, at den kan bruges efter 2 timers opladsning, det kan den ikke det er nok derfor vi ikke kunne få den til at makkeret igår og så den "kloge" mand der ved aaaalt om teknik.nu har den fået 12 timer.

    Jeg har sat den igang imens jeg sidder og arbejder her, så jeg har et ½ øje på den, og den er grundig hopper let og elgant op på fliserne ved brændeovnen og støvsuger der, op på løber osv går det også fint, den kan også komme op på trinnet ned til den anden stue, men den hænger der når den skal ned, så der skal spærren står når den støvsuger stue -køkken og soveværelse, så må vi hjælpe den ned af det trin bagefter.
    Så langt så godt -- forsætter beretningen hen af vejen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Skønt at høre, at Roberto ikke helt har opgivet ævred.

    Men jeg kan altså ikke lade være med at få billeder på nethinden af sådan en R2D2 fra StarWars...
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    He he
    Nu kan jeg berette vores gamle katte på 19 og 17 år har lige fundet ud af de har fundet deres overmand, Roborto giver ikke op for en kattepote, så op i stolen "flyver" kattene når de hører brummendet er ellers dem der bestemmer over alt i huset unde rmennerskerne, men her har de fundet deres overmand...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Vores marsvin skælder vores ud.

    Vores Robert vil også til tider hvave lidt længere tid i laderen.
    Der er vel ikke noget at sige til at den også kan blive træt når den har støvsuget et helt hjem.
    Hvis du tænker positive tanker, vil du også skabe positive vibrationer, og det vil hurtigt brede sig til dine omgivelser.

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg kan lige se de 2 katte stå med "rejste børster", tyk lampepudserhale og hvæse ad støvsugeren.

    Det minder mig om dengang min mor fik sig en ny elektrisk plæneklipper (ledningsfri). Den skulle lades op en hel nat og kunne så klippe i ca. 30 minutter. Den brugte for meget strøm på den korte tid. Så nu kommer der en bekendt og klipper græsset for hende.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    He he
    Nu kan jeg berette vores gamle katte på 19 og 17 år har lige fundet ud af de har fundet deres overmand, Roborto giver ikke op for en kattepote, så op i stolen "flyver" kattene når de hører brummendet er ellers dem der bestemmer over alt i huset unde rmennerskerne, men her har de fundet deres overmand...
    Jeg kan lige forestille mig med de "flyvende" katte
    Jeg har engang købt en "støvsuger" i Bilka med en kugle i midten og en slags moppe. Den er på batteri. Og når jeg sætter den til farer hundende rundt og gør og er helt oppe og kører. Den er ikke noget værd, den samler lidt hundehård.
    Jeg har optaget det på mobiltlf. Men desværre kan jeg ikke vise det her.
    Håber kattene ikke får et hjertestop over Roborto.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kan lige komme med en frisk melding, man kan nå at strikke en masse imens roberto arbejder , vi er stadigvæk glade for ham
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    Thomas' mormor Gæst


    Min Robo-tmovski blev demonstreret ved sidste strikkekvidder. Kørte lige et par baner i køkkenet.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2007
    Geografisk sted
    Kbh
    Indlæg
    193
    Jeg har også lige bestilt en på nettet.
    Jeg havde besøg af nogle veninder i går, der fortalte om den og så måtte jeg bare eje en.

    Jeg glæder mig til, ikke at vente på at kæreste støvsuger. Det er nemlig hans job og jeg er meget principfast, at jeg ikke rører støvsugeren, når det er hans opgave.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •