Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Projekt kjole...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406

    Projekt kjole...

    Er trevlet op første - og forhåbentlig sidste gang. Havde overvurderet omkredsen af mig selv lidt og begynder nu forfra - med ca 100 masker mindre. Men det er nu også ALT nok på en omgang med 392 masker... Godt jeg købte den nye pind der kan skrues sammen ;-)

    Jeg glæder mig så meget. Købte garn sidste jul så den er sikkert færdig næste jul. Fra drops, de kalder den så godt nok tunika... Model U-562 - og igen kan jeg ikke linke...

    Min strikkepind - som ikke er "knit-pro" hedder "switch" og er japansk
    bambus...

    www.amibari.jp

    men dog købt i DK ...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    God arbejdslyst, jeg glæder mig til at se den
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Surt du ikke kan linke - jeg synes ikke at kunne finde en model der hedder noget med u på drops... Er ellers bare nysgerrig for hvad det er for een du har givet dig i kast med...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    næhh - jeg kan heller ikke finde noget U-562 i drops - men når jeg googler, så får jeg tilbudt hjemmesider med ubåd fra 2.verdenskrig - og googler jeg billeder, så får jeg denne http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...zyF3_C35CJZJpw men det er nok ikke den, du er gået i gang med - så kan jeg i hvert fald godt forstå, hvis maskeantallet ikke passer
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    DROPS tunika med norsk mønster. B lommefarvet med gråt mønster. Strikket med ene snoninger

    http://www.garnstudio.com/drops/mag/116/48/48-2.jpg

    Nu prøver jeg ;-) og ser om det virker. Og tallene på dette er selt ikke de samme som står på den printede udgave...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •