Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Blomster til dukkehus

  1. #11
    MissB Gæst
    rigtig godt forslag...og også en undergruppe med link til andre sider og foretninger

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Prøv at gå op i download, der ligger mange link allerede
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Blomster til dukkehus

    Her under link/download
    http://www.rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=49
    er kategorien dukkehus, så nu venter jeg med spænding på, at I sender nogen gode link til hundeuld@rokken.dk

    Her er lavet undergrupperne dukkehus og kikkasse, så nu er det bare med at få lagt en masse ting derind. http://www.rokken3.dk/forum/forumdisplay.php?f=15
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  4. #14
    Rit@ Gæst
    Hei. Jeg er en miniaturist fra Norge og har vært medlem her en stund, men ikke vært særlig aktiv ....... men vis der skjer noe mer innen dukkehus fronten kan det forandre seg for min del. Har inntrykk av at dukkehus hobbyen er større her i Danmark enn i Norge. Kan det stemme???
    Jeg selv har vært med å danne en dukkehusklubb her hvor jeg bor. Vi er fem damer som treffes en gang i mnd.

    Jeg liker og å lage ting fra bunnen av, og synes det var en lur ide med de forskjellige underforumene. Håper det blir en realitet.
    Takk til Sussie for å sparke dette igang!!

    Må bare nevne at vi har fått vårt første dukkehus blad her i Norge, første nr. er nå til salgs (jippi)

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •