Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: 'flue'?

  1. #1
    kock Gæst

    Spørgsmål 'flue'?

    Er der nogen, der ved, hvordan man syr en 'flue'? Det er noget man syr f. eks. for enden af et 'gålæg' i en stram nederdel for at styrke stoffet, der hvor det deler sig. (Måske kommer spørgsmålet 2 gange, for jeg blev ikke helt klar over, om jeg havde sendt det rigtigt første gang)
    V. h. Kock

  2. #2
    Inger1 Gæst

    Flue

    Vedhæftet fil 49730Hej
    Den får du lige her. Du skal print for at se det ordenligt.
    Inger
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    HelleA Gæst

    Sy en flue....

    Hej jeg er ny her på siden, men ledte efter en opskrift på en flue.
    ... men den her opskift er med så små typer, så jeg kan ikke læse det, heller ikke selv om jeg printer det ud. mon det kan gøres anderledes?

    hilsen Helle

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Velkommen til

    Du kan eventuelt skriv en personlig meddelelse (=pm) til Inger. Det gør du ved at klikke på plustegnet ved siden af hendes navn, så kommer der en liste, hvor du kan vælge "Skriv personlig meddelelse til Inger". Så kan det være, at hun vil sende dig indscanningen personligt.

    Håber, at det hjalp.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #5
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af HelleA Se meddelelser
    Hej jeg er ny her på siden, men ledte efter en opskrift på en flue.
    ... men den her opskift er med så små typer, så jeg kan ikke læse det, heller ikke selv om jeg printer det ud. mon det kan gøres anderledes?

    hilsen Helle
    Du skal bare printe den ud i hel størrelse ellers må du lige sende dim mail.
    Inger

  6. #6
    HelleA Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Du skal bare printe den ud i hel størrelse ellers må du lige sende dim mail.
    Inger
    Hej Inger tak for dit svar :) jeg har sendt min mail adr. til dig, det var sødt af dig at hjælpe med det.
    Hilsen HelleA

  7. #7
    HelleA Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Velkommen til

    Du kan eventuelt skriv en personlig meddelelse (=pm) til Inger. Det gør du ved at klikke på plustegnet ved siden af hendes navn, så kommer der en liste, hvor du kan vælge "Skriv personlig meddelelse til Inger". Så kan det være, at hun vil sende dig indscanningen personligt.

    Håber, at det hjalp.
    Tak for hjælpen, det er da nogle spændende sider jeg har fundet her :)
    Hilsen HelleA

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •