Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: hvilken korttype bruges

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    25 Nov 2010
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    11

    hvilken korttype bruges

    hejsa
    jeg modtager om et par dage min nye Brother NV900 maskine og kan se at der er mulighed for at benytte broderikort i denne. Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvilken type kort der benyttes. Jeg kan regne ud at det ikke er gl.dags disketter, men er det et smartcard , et flashcard eller hvad hedder typen , der benyttes.?
    På forhånd tak
    Hehou

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Hvis du finder brothers hjemmeside, kan du se hvilke kort du kan købe til maskinen. Men jeg kan se det er en maskine med usb, så det er da nærlæggende at du bruger den.
    Der kan downloades masser af gratis broderier på nettet, ligesom du kan købe broderier enkeltvis, i stedet for et et kortfuld
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    25 Nov 2010
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    11

    kort

    hej Kirsten.
    Tak for svaret. Jeg ved godt at der er usb men jeg tænker jo på at gemme filerne eksternt, så de ikke mistes ved et evt. pc nedbrud. Men jeg glæder mig helt vildt til at komme igang når maskinen kommer fra Tyskland i løbet af et par dage.Jeg skal nok lægge billeder her på forummet når jeg har lavet mine første broderier.
    mvh Helle

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Jeg tror nok de kort er ret dyre. Men der er da noget der hedder usbpenne, eller en extern hardisk, eller simpelhen at brænde nogle cder med filer så render de ingen steder

    held og lykke med maskineriet, nu åbner der sig en hel ny verden ;)
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    Gem Broderifilere

    Hej Den billigste måde at gemme broderi filer er da på USB nøgle, de er tit på tilbud og en med 4 GB kan indeholde utrolig mange broderier.
    Alternativ er at brænde en CD med dine broderier som sikkerhed.
    hilsen
    annlin

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    25 Nov 2010
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    11
    jeg tror jeg vil gemme dem på en usb. Det er en hel ny verden, -har allerede fundet mange gratis mønstre, og fået lavet lidt i småtingsafdelingen. Selve maskinen skal jeg jo også lære at kende. Den er meget smart med alt det den kan. Noget helt andet end min gamle singermaskine.
    Tak for svarene
    Helle

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •