Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Opskrift til fræk hue søges..

  1. #11
    Tina Gæst
    Jeg må sige, at der kommer da mange forslag til denne specielle hue på bordet.

    Glæder mig til at se, om der er nogle af jer der fået strikket en 'fræk' hue.

  2. #12
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Knhobby Se meddelelser
    Hvis du bruger modellen til babyhuen, gør den så lang som du ønsker, fylder pladevat i
    lukker dem ved at lægge maskerne dobbelt og strikker sammen så der kun er halvdelen tilbage og sætter dem på en pind til resten af huen.

    Benene kunne bruges som halstørklæde, ved at strikke rundt så der kan kommes fyld i, og så bare fortsætte som halstørklæde evt. kan du lave tæer til sidst. luk af som babserne og saml det, tilføj masker hen over panden på knægten og strik en alm rund hue afsluttet af en anden farve navle, sæt en lille ring i evt. og tilføj lidt krusedulle garn midt i panden.

    Gav det mening
    Genialt tænkt og nok det der kommer nærmest oplægget til denne tråd jeg vil forsøge mig til en af mine ungkarlevenner - hvis resultatet bliver brugbart lægger jeg billede på fb og i min messenger, da jeg ikke kan få lov til at uploade fotoer herinde :-(

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Jeg har set at der er en på ravelry der har lavet en Pathat, tror faktisk det var en dansker, for der er vel ikke andre i de nordiske lande der kalder det for en pat? hvis ikke den kan bruges kan ophavskvinden måske hjælpe?



    Hov jeg kan se at det er hende fra på pinden der har lavet den :P

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Jeg har lagt syg med influenza.. og derfor ikke været inde for at takke for de mange indput

    Må sige jeg stadig hoster..om ikke andet så af grin over de sjove ideer..dem må jeg nok arbejde vider med..

    Knhobby lyder meget interessant..men jeg skal vist nærlæse lidt mere..fantasien er stadig ikke helt fit..

    Men idden med babystrømpebukser der fyldes ud og syes på en alm skihue kunne måske godt bruges..
    Marianne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •