Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: Opskrift til fræk hue søges..

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240

    Opskrift til fræk hue søges..

    Og når jeg skriver fræk..mener jeg fræk..som rigtig fræk

    Min søn skal på skiferie og vil gerne ha en strikket hue.. ingen problem det klarer mor hurtigt...

    Men så kom først hans fromme ønske... kan du lave en som forestiller et par nøgne kvindelår der smyger sig om mit hoved..

    så et par bare bryster der hænger og dasker ned af nakken

    Nu har jeg googlet i et væk og det vi har fundet er meget langt fra det min søn efterlyser...

    Er der nogen der har en ide til hvor man kan finde sådanne frygtelige opskrifter...eller må vi skåne Norges land for det grimme syn
    Marianne

  2. #2
    Rysse Gæst
    Ha ha sikken en god ide´. Ja jeg er bestemt også med, hvis en sådan opskrift kan findes.

  3. #3
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Jeg hopper på den hue også hvis du finder en opskrift - har da en del ungkarle i familien og vennekredsen ;-)))))

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Jeg hopper lige med på koret, synes den lyder rigtig sjov, så hvis der blir fundet sådan en opskrift, er jeg også meget interesseret
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    http://www.paapinden.dk/blog/indlaeg...ost=041#breast kan denne ikke gøres større og så med øreklapper?
    Zuzzan

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2008
    Geografisk sted
    8722 Hedensted
    Indlæg
    304

    Fræk hue!

    Hvis sådan en opskrift findes, så er jeg også interesseret!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    08 Feb 2009
    Geografisk sted
    6855 Outrup
    Indlæg
    128
    ...eller må vi skåne Norges land for det grimme syn[/QUOTE]

    helst hele Europa,men det kunne da være sjovt

    hvis det skulle lykkes dig at finde en opskrift,

    så håber jeg trods alt vi må se den når den er færdig
    Knus fra
    Den strikke og hækleglade Morganza

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    09 Aug 2010
    Geografisk sted
    8200 Århus, Skejby
    Indlæg
    46
    Citat Oprindeligt indsendt af MaBaPe Se meddelelser
    Nu har jeg googlet i et væk og det vi har fundet er meget langt fra det min søn efterlyser...
    Hvis du ikke kan finde diagrammer med dame-dele, hvad så med dyr der parrer sig? På Ravelry er der blevet lavet rigtig mange huer til mænd, kærester og sønner efter diagrammet til et par parrende hjorte kom frem for et par år siden.

    Siden er der kommet mange andre dyr til, jeg prøver lige at lave en liste...


    Alle disse er tegnede diagrammer, lige til at putte ind i ens eksisterende yndlingsopskrift, hvis man har sådan en. Ellers kan man bruge den her, som både har en neutral og en uartig side: Basic Lined Hat Pattern Directions

    Jeg ved godt det er endnu længere fra nøgne damer, men hvad med nogle virkeligt seje dødningehoveder?



    Der er også det her diagram til mandlige dele, men måske er det kun kvinder der synes det er sjovt: Peen Chart

    I den helt anden og mere uskyldige ende er der disse:



    (Uha, nu bli'r jeg lige nødt til at poste det jeg allerede har skrevet, for en sikkerheds skyld. Prøver at finde nogle links udenfor ravelry bagefter, til dem der ikke er medlemmer)

  9. #9
    Ege Gæst
    Hva med at finde nogle baby strømpebukser som strikkes i hudfarvet og på montere to babser som ørevarmer som osse strikkes eller hækles med brystvorte
    Evt filte det hele let
    Han er sgu frisk ;-) og blir de lavet , så venlist et billede ;-)))))))))

    eller start med baby strømpefod og tag ud hurtigere efterhånden som der dannes ben
    To stk af disse og sy dem sammen som ala strømpebuks og evt montere noget let bamsefyld i benene for at give facon

    er du ferm på sy maskinen kan de samme laves med flece
    Sidst redigeret af Ege : 27-11-2010 kl. 09:39 Årsag: suplerende

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Hvis du bruger modellen til babyhuen, gør den så lang som du ønsker, fylder pladevat i
    lukker dem ved at lægge maskerne dobbelt og strikker sammen så der kun er halvdelen tilbage og sætter dem på en pind til resten af huen.

    Benene kunne bruges som halstørklæde, ved at strikke rundt så der kan kommes fyld i, og så bare fortsætte som halstørklæde evt. kan du lave tæer til sidst. luk af som babserne og saml det, tilføj masker hen over panden på knægten og strik en alm rund hue afsluttet af en anden farve navle, sæt en lille ring i evt. og tilføj lidt krusedulle garn midt i panden.

    Gav det mening
    Hilsen Knhobby - Kirsten

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •