Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: Kære kære drillenisse

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    Kære kære drillenisse

    Jamen jamen jamen, så blev det min store glæde, at blive overrasket af den søde drillenisse

    Jubiiiiiiiiiiiiii.....i lørdags lå der et kort fra posten om, at der var en pakke til mig, men da jeg ikke havde været hjemme, så kunne jeg først hente den idag...argh....men jeg troede, at det "bare" var en bog, som jeg havde bestilt, så stor var min overraskelse OG glæde, da jeg på posthuset fik en FLOT FLOT guldkuvert udleveret, og indeni lå en FANTASTISK smukt indpakket gave, med en kærlig hilsen fra Drillenissen

    Og den smukke pakke indeholdt seks HELT VIDUNDERLIGT-SMUKKE-OG-FLOTTE-OVERDREVENT-JULEDE-OG-HYGGELIGE hjemmesyede hjerter (fotos kommer senere når jeg er kommet hjem - for jeg kastede mig bare ind på det nærmeste bibliotek for at skrive denne tak til drillenissen )

    MANGE MANGE TUSINDE TAK SØDE DRILLENISSE - du har lige gjort en lidt trist dag MEGET MEGET LYSERE....jeg har slet slet ikke ord for at beskrive min glæde....tak tak tak tak
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Godt at drillenissen eksisterer og kan se hvem der lige behøver en lille opmuntring. Og det gode ved en rigtig drillenisse - han går ikke i hi d 25 december

  3. #3
    Tina Gæst
    Nej hvor dejligt - glæder mig til at se

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Så kan I godt forberede Jer på, at blive lidt misundelige, for nu er der fotos af min HELT VIDUNDERLIGE GAVE fra
    Den fine kuvert og flotte indpakning (som dog var flottere FØR jeg pakkede op - hi hi hi, men jeg er utålmodig som et lille barn):
    Billede0801.jpg

    Den søde hilsen fra drillenissen:
    Billede0802.jpg

    De FANTASTISKE hjerter:
    Billede0804.jpg

    Endnu engang 10000000000000000000000000000000000000 TAK for min gave, som jeg er MEGET MEGET MEGET glad for
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #5
    Tut Gæst
    Hvor er de flotte. Tillykke med at kom forbi dig.

    fra Tut

  6. #6
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Skæve hjerter herlige er de stort tillykke med dem

  7. #7
    lenemormeinild Gæst
    Han er vist en rigtig gavenisse mere end en drillenisse for søren de er skønne de hjerter..................

  8. #8
    Tina Gæst
    hvor er det nogle flotte hjerter.
    Kan godt forstå du er rigtig glad for dem.

  9. #9
    jannie Gæst
    hvor er det nogle flotte hjerter drillenissen har sendt til dig

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Der har drille nissen rigtig fundet en julting til dig
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •