Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Aldrig mere..

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Har mailet til firmaet. jeg er så ved en fejl kommet til at bestille 2 nåle til en samlet sum af 27 dollars incl fragt som ER betalt - så det er REN told. De siger man i de fleste europæiske lande IKKE fortolder ting UNDER 30 dollars men her bliver jeg afkrævet en told på 150% af nålens pris... Gad vide hvor jeg skal ringe hen for at høre om det kan være en fejl...

  2. #12
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Har mailet til firmaet. jeg er så ved en fejl kommet til at bestille 2 nåle til en samlet sum af 27 dollars incl fragt som ER betalt - så det er REN told. De siger man i de fleste europæiske lande IKKE fortolder ting UNDER 30 dollars men her bliver jeg afkrævet en told på 150% af nålens pris... Gad vide hvor jeg skal ringe hen for at høre om det kan være en fejl...
    Du skal henvende dig til den toldafdeling der har din pakke.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Den ligger på posthuset til afhentning så vidt som jeg kan læse i brevet

  4. #14
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Den ligger på posthuset til afhentning så vidt som jeg kan læse i brevet
    Inden du betaler for pakken så bed om nr på toldafd., der har deklareret den.
    Jeg fik sidste år sendt en pakke fra Australien, betal venligst 275 kr før du kan få den.
    Men jeg klagede over prisen, da pakken var sendt som gave og der allerede var betalt told i Australien. Og fik min pakke uden mere palaver.

    Håber du også får din hæklenål.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Det vil jeg prøve at gøre. Alt er jo betalt derovre fra..

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Midtjylland
    Indlæg
    300
    når du handler med USA, så selv om du betaler told til dem, så er der stadig dansk told. enormt irriterende, hvis man bliver snuppet. jeg har selv bestilt meget anime fra USA, men er heldigivs ikke blevet snuppet endnu (7-9-13).

    men forsøg at klage og se om det nytter. men det er dyrt. fra mine anime-kredse ved jeg, at sommertider bliver varen også snuppet, fordi den ikke er godkendt til at komme ind i eu. en måde at kontrollere hvor mange penge, vi lægger i lande, vi ikke har handelsaftaler med.

    træls oplevelse for dig - håber at det går godt. men husk at se hvilket land du handler med næste gang. selvom du køber gennem en dansk hjemmeside, så hvis varen skal sendes fra det andet land, så kan du risikere at betale dansk mons oveni prisen.
    For en forfatterinde er bøgerne hendes børn.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •