Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: " Autumn Leaves" af Jared Flood

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238

    " Autumn Leaves" af Jared Flood

    Er der nogle som har strikket det fantastiske sjal, og kan fortælle mig, om det er svært (jeg er ikke helt nybegynder)..
    Jeg har dog ikke erfaring med at strikke efter engelsk opskrift, men jeg kan se, at en del af det er efter diagram.

    Jeg har forelsket mig i sjalet på bloggen "slagt en hellig ko",
    http://www.slagtenhelligko.dk/2010/11/07/autumn-leaves/

    men går og tæller lidt på fingre, om jeg skal bestille opskriften... Synes det er dumt at give så meget for den, hvis jeg alligevel ikke kan finde ud af det...

    Hmmm....

  2. #2
    Mosterkoster Gæst
    Som jeg umiddelbart ser det, så ser det ok ud at strikke, så jeg turde godt købe opskriften.
    Bladene minder umiddelbart om den sjalsopskrift fra hendes verden på p. 8. fra maj 2009.
    Prøv evt. lige at tjekke den.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Har du kigget på opskriften til "gotisk vindue" fra silkeborg-uld, som der er én der henviser til i kommentarerne til Liselottes blog-indlæg ? Det skulle åbenbart ligne.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238
    Citat Oprindeligt indsendt af Mosterkoster Se meddelelser
    Som jeg umiddelbart ser det, så ser det ok ud at strikke, så jeg turde godt købe opskriften.
    Bladene minder umiddelbart om den sjalsopskrift fra hendes verden på p. 8. fra maj 2009.
    Prøv evt. lige at tjekke den.

    Jeg tjekker lige... Tak

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238
    Citat Oprindeligt indsendt af conras Se meddelelser
    Har du kigget på opskriften til "gotisk vindue" fra silkeborg-uld, som der er én der henviser til i kommentarerne til Liselottes blog-indlæg ? Det skulle åbenbart ligne.

    Ja, jeg har været inde og kigge, men synes umiddelbart ikke det er helt det samme.
    Men det kan sagtens være mig som ser forkert...

  6. #6
    lis ai Gæst
    Jeg har ikke selv strikket det; Men da det er efter diagram det meste kan jeg ikke se det skulle være så svært endda.
    Det du skal være mest opmærksom på når du strikker er at få alle omslagene med.
    Og hvis der er problemer med oversættelsen vil jeg da gerne hjælpe

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •