Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 31

Emner: Juleklip - Lap på lap

  1. #1
    guldelefant Gæst

    Juleklip - Lap på lap

    Så er årets nye julepynt til vinduerne lavet
    (billederne er ikke de bedste, men håber alligevel I får smag for at gå i gang selv)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Ej hvor er de bare skønne.
    Mvh. Marianne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    WOW!!!! Mere er der næsten ikke at sige!! Hold da op hvor er det flot lavet
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #4
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Hvor er det flot lavet og så sidder jeg og tænker at på loftet har jeg nok ca 50 kg papirklip som skabeloner både lap på lap og enkelte klip, mere hvis nogen skulle være interesseret for jeg får ikke lavet den slags mere.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Virkelig flotte!!

    Gad vide om de kan laves som den der form for maling man kan lave til at klistre på det vindue?? (KAN ikke huske hvad det hedder lige nu )
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  6. #6
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    Virkelig flotte!!

    Gad vide om de kan laves som den der form for maling man kan lave til at klistre på det vindue?? (KAN ikke huske hvad det hedder lige nu )
    Det skulle de da kunne mine unger lavede en del af den slags da de var små for et par hundrede år siden - de lagde da bare et plastark over skabelonen og malede først konturene og fyldte så op med det der plastmaling.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har noget her, der hedder Amos Glass Deco. Og det er lige netop dét, du skriver om, Jeanne. Man kan male alt muligt med det og klistre det op på vinduer, spejle og glas, når det er tørt. Det er nærmest som en plastikfilm, der er selvklæbende.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #8
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg har noget her, der hedder Amos Glass Deco. Og det er lige netop dét, du skriver om, Jeanne. Man kan male alt muligt med det og klistre det op på vinduer, spejle og glas, når det er tørt. Det er nærmest som en plastikfilm, der er selvklæbende.
    Det er rigtigt og man kan få en cd med motiver på - tror jeg har den på 1 salen endnu fra dengang i forgangs tider ;-)

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Hvor er det flot lavet og så sidder jeg og tænker at på loftet har jeg nok ca 50 kg papirklip som skabeloner både lap på lap og enkelte klip, mere hvis nogen skulle være interesseret for jeg får ikke lavet den slags mere.
    Hvis de kunne blive scannet ind og lagt i downloads, så der var flere der fik glæde af dem, så ville det da være fantastisk
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #10
    Birgitma Gæst
    Flot julepynt, man begynder da helt at komme i julestemning.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •