Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 35

Emner: Kjoleprojekt

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    16 Sep 2009
    Geografisk sted
    Lige i midten af Jylland
    Indlæg
    33
    Mange tak, mange tak. Det værste ved sådan et stykke arbejde er faktisk, at man har så meget tid med sig selv inde i sit hoved, mens man sidder der og syr - jeg får hele tiden ideer til nye designs til alt muligt andet kreativt, og så kommer de store spørgsmål: Hvordan i alverden skal jeg nå dem også? *griner* Men jeg holder mig lige til at sy og brodere de næste par år, ser det ud til.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du gør sørma store fremskridt, glæde rmig vildt til at se det hele færdigt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    16 Sep 2009
    Geografisk sted
    Lige i midten af Jylland
    Indlæg
    33
    Undskyld jeg ikke fik opdateret så tit, men så kom julen og alt det der! Faktisk fik jeg ikke lavet noget af betydning før igen i starten af februar. Men nu er broderiarbejdet færdigt, og kjolen skal samles. (billede følger) og så skal nederdelen broderes ... måske.

    Nyt projekt er i gang, denne gang et grønt kjoleprojekt. Helheden af mønstret kan endnu ikke ses, men denne gang er det helt og aldeles fri hånd, ingen mønster og en masse streger at følge. Til denne hører en kjole i samme farve - begge dele i hør og viskose, som også skal have blomsterne i kant. Flere detaljebilleder følger, efterhånden som arbejdet skrider frem. Men dette projekt er meget hurtigere end det andet - hvad der ses her er nået på 2 dage i bilen på vej til og fra svigerforældrene.

    Hilsen Helene
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Sikke et stort - og smukt - arbejde!
    Mvh. Mormal.

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det broderi du der laver på vesten er det et "orginalt" du har set, eller er det din egen design..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    jeg er bare DYBT imponeret!!
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    16 Sep 2009
    Geografisk sted
    Lige i midten af Jylland
    Indlæg
    33
    Mange tak skal I have!

    Hundeuld. Både kjolevesten og broderiet er eget design og selvlavet mønster. Der kommer flere detaljebilleder, efterhånden som jeg får det sidste broderet på. Dette er kun yderkant, som også går hele vejen rundt på kjoledelen.

    Jeg broderer det således, at man på vesten ikke kan se sting på bagsiden. Skal nok se om jeg kan få taget et billede, hvorpå man kan se det.

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    16 Sep 2009
    Geografisk sted
    Lige i midten af Jylland
    Indlæg
    33

    Helt færdigt!

    Så blev det grå broderiprojekt HELT færdigt. Nederdelen er broderet i kanten men kun fortil. Det tog 1½ uge, hvor jeg var så heldig at skulle op til svigerforældrene, og de bor en god 2 timers kørsel væk. Det var lige 4 timer, som var gode at bruge på det. Og så er vi gode til bare at sidde og hyggesnakke, og så kan hænderne jo også lave noget, heldigvis.

    Her er et billede af sættet samlet set.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #29
    lenemormeinild Gæst
    Sikke et flot resultat det ente med kæmpe arbejde du har lagt i det

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Hvor er det bare blevet flot. Jeg tager hatten af for din tålmodighed Er der en speciel anledning du skal bruge kjolen til?
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •