Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 35

Emner: Kjoleprojekt

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det ser sørma godt ud dejligt at se nogen broder endnu
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    hvor ser det dog flot ud....
    knus lykke

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hvor er det altså bare et flot stykke arbejde ...(og det har da også kostet en del smøger kan jeg se...ti hiii )
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    16 Sep 2009
    Geografisk sted
    Lige i midten af Jylland
    Indlæg
    33
    bubbihund, ja lige den del af billedet havde jeg egentlig planlagt at croppe fra, men det glemte jeg alt om, fordi jeg skulle se, om jeg kunne få mine teknikske egenskaber (eller mangel på samme) til at makke ret. Prøvede endda at ændre indlægget, men så steg computeren helt af *GG*

    Men mange tak for jeres venlige ord. Jeg tror faktisk at jeg fremover poster et billede én gang om ugen, så der kan ses et uge for uge fremskridt. For min egen skyld også, for så kan jeg da virkelig se, hvor lang tid det egentlig tager ... og bare tanken om, at næste kjole er planlagt! Uhh, jeg kommer ikke til at kede mig julen over.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af HTHS Se meddelelser
    bubbihund, ja lige den del af billedet havde jeg egentlig planlagt at croppe fra, men det glemte jeg alt om, fordi jeg skulle se, om jeg kunne få mine teknikske egenskaber (eller mangel på samme) til at makke ret. Prøvede endda at ændre indlægget, men så steg computeren helt af *GG*

    Men mange tak for jeres venlige ord. Jeg tror faktisk at jeg fremover poster et billede én gang om ugen, så der kan ses et uge for uge fremskridt. For min egen skyld også, for så kan jeg da virkelig se, hvor lang tid det egentlig tager ... og bare tanken om, at næste kjole er planlagt! Uhh, jeg kommer ikke til at kede mig julen over.

    Hi hi hi, jamen det var skam også kun godmodigt dril

    Og jeg synes, at det er en rigtig god idé at poste et billede om ugen, for ofte så fordyber man sig så meget i tingene, at man rent faktisk ikke ANER hvor lang tid man har brugt på noget.

    Og hvis man så bliver spurgt: Tog det ikke vildt lang tid?
    -Ork nej, det var ikke slemt.
    Og så har man alligevel brugt enormt lang tid uden at tænke over det.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    16 Sep 2009
    Geografisk sted
    Lige i midten af Jylland
    Indlæg
    33

    Opdatering af fremskridt 2

    Endnu en uge er gået, og udover at brodere har jeg syet 1½ kjole, hvilket er grunden til, at jeg ikke er nået så langt.

    Der er tre billeder i dag, da jeg forsøger noget nyt midt i det hele - nemlig at undlade den hvide tråd og at tegne over den med en tusch, så jeg kan fortsætte med den grønne og røde. Nu prøver jeg at lave outline med den grønne, røde og gule i stedet for, da jeg jo alligevel lavede den for at give gladstingene lidt fylde.

    De tre billeder er af
    1. Helheden

    2. Hvor langt jeg er nået over den sidste uge (kan ses på rød og grønt garn, som ligger ved start og slut)

    3. Detaljebillede af papirarbejdet, som jeg jo prøver ny og hurtigere fremgangsmåde med. Det ser ud til at virke fint.

    Helene
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    16 Sep 2009
    Geografisk sted
    Lige i midten af Jylland
    Indlæg
    33

    Opdatering af fremskridt 3

    Her er så fra i torsdags. Den nye metode virker fint, og er dejligt tidsbesparende.

    God Jul
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #18
    Rysse Gæst
    Hvor er det flot. Sikken en tålmodighed du besidder.

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvor ser det godt ud, og sikke et arbejde - spændende at se flere billeder senere.

    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Nøøøøøj hvor jeg bare glæder mig til at se mere. Det er bare et fantastisk stykke arbejde indtil nu
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •