Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: strikkemaskine kursus??

  1. #1
    didi_183 Gæst

    strikkemaskine kursus??

    hey alle i dejlige mennesker:)

    nu har jeg et spørgsmål. Jeg har lige fået købt mig en strikkemaskine, men jeg kan ikke helt finde ud af den.
    så jeg vile høre om i vidste om nogle strikkemaskine kursus på sjælland? (helst i nærheden af ringsted)

    vh Durita

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    28 Jul 2007
    Geografisk sted
    4230 Skælskør
    Indlæg
    146
    hej ...
    Tillykke med nyerhvervelsen ...
    prøv at logge på www.maskinstrikning.dk
    forum for maskinstrikkere.
    Fortsat god dag...
    Hilsen Lene.

  3. #3
    didi_183 Gæst
    ja tak for linket, men jeg har været der inde og kigget før hen. men der er ikke nogle kurser så jeg tænkte at nogen herinde vidste noget :)

  4. #4
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af didi_183 Se meddelelser
    ja tak for linket, men jeg har været der inde og kigget før hen. men der er ikke nogle kurser så jeg tænkte at nogen herinde vidste noget :)
    Mener Marion har været på kursus, men hvor ved jeg ikke

  5. #5
    jannie Gæst
    Det var i Sakskøbing Marion var på kursus Der kommer vist et i januar igen

  6. #6
    didi_183 Gæst
    1000 tak for hjælpen:) det vil jeg kigge nermere på:)

  7. #7
    marion Gæst
    hejsa

    ja det er i sakskøbing at jeg går på kursus og tro mig didi 183 det er hele turen værd, det foregår over en weekend og skal også i denne weekende det er så igennem fams foreningen for maskinstrikning står det for hjemmesiden er www.fams.dk det koster lidt at være medlem af den forening om året.

    der er faktisk stadig et par ledige pladser på kurset i denne weekend men det jo godt nok i sidste øjeblik at sige det :-)
    du kan også læse lidt om fams på maskinstrikning.dk mener at det kursus i januar er helt fyldt op.

    men jeg var på mit første kursus i september i år og der kunne jeg kun finde ud af at slå op og strikke lige, men nu har jeg allerede lært en masse så jeg selv kan designe og strikke efter det.
    de kurser lærer man rigtig meget på

    god fornøjelse med din maskine du er velkommen til at skrive og spørge om mere vedr kurser hvis det er :-) du har flere spørgsmål

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    24 Jul 2010
    Geografisk sted
    Guldborg
    Indlæg
    62
    Ja det er rigtigt som Marion skriver, der er et par pladser i denne weekend, og ved der bliver holdt mange kurser både gennem www.fams.dk og www.maskinstrikning.dk, og dem der laver benarbejdet er nogle dejlige piger, ved også at der er et 5-dages kursus i støbeskeen i April, så du kan helt sikkert komme på kursus uden at skulle vestpå
    Hilsen
    Lis

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    22 Oct 2009
    Geografisk sted
    østjylland
    Indlæg
    36

    kursus øst/midtjylland

    Findes der kurser i maskinstrikning midt/østjylland som er til at betale for penge. Som de nu har kurser i Fams.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja det gør der, få fat i Drebis hun skal på et og det var vist 200.- hun skulle give
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •