Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Kasse med hobbysager - forslag

  1. #11
    lærkesmor Gæst
    Hold da op en masse fantastiske idéer i kommer med

    Det er jo helt vildt, der er vildt mange gode imellem - flere af dem kommer med garanti i kassen ;o)

    1000 tak for hjælpen, tror hun vil elske det

  2. #12
    Viking Gæst
    Dengang (mig som 9 årig) som nu var/er jeg helt vild med at lave smykker. Jeg elskede at ha smykker som ingen andre havde.

  3. #13
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Ind i Tiger og Extra - har lige købt kalendergaver der til 10 og 20 kroner. Minilærred med maling til, perlesæt som der også kan laves maskemarkører af, sådan noget mal selv med sparegris og krus og lav et snelandskab med et foto.

    I Netto her i byen har de pt strikkeringe og strikkelise i æsker med garn og brugsanvisning til 20,-

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Mine unger på 9 siger,

    servietter til decopage - limlak - og noget til at lime det på.

    Filte: uld - filtenåle - og skumgummiplade

    smykker: Perler - snor/snøre - noget til at lukke med - evt. tænger

    malerier:læred - farver og pensler

    strikkering og garn

    krympeplast - farveblyanter - nøgleringe

    pocelæn og farver

    modelering: formclay

    og her er en side med masser af inspiration

    http://www.cchobby.dk/inspiration.aspx
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  5. #15
    lenemormeinild Gæst
    Sikke en god ide og jeg kan der er fllere der har tænkt det samme som jeg:-)
    For jeg ved at er man kreativ som 9 årige så kan man jo virkelig bruge mange ting og få nemt gode ideer hvis man har lidt at vælge imellem.

    Strikkelise er et hit i børnehaven hvor jeg er for selv om det er svært som 5 årig så arbejder de godt på sagen.

    Tykke strikkepinde og garn er også

    perler gerne blandet i størrelse og farver øjne m/farvet øjenlåg er et hit til mange ting

    Filt som man kan sy søde figuer men også til hårpynt og elastikker(hårbøjle)
    nåle og sytråd små ruller (kan sommetider fås for en billig penge med mange farver)

    knapper i alle størrelser og farver

    Æsker som man kan male på eller pynte med glansbilleder og servietter + (limlak)

    Rigtig god fornøjelse med planlægningen af den kommende gave





  6. #16
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    I Netto i denne uge har de en masse færdige sæt ala stramajbroderi til 30 kr. Der var også en pakke med en lille væv, så man selv kan væve små tasker til f.eks. mobiltlf. eller ting til dukkerne. Om den også kostede 30 kr. kan jeg ikke huske, så den bare lige i forbifarten.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •