Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: HJÆLP med en god ide

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444

    HJÆLP med en god ide

    Min datter har broderet et fint lille broderi af Irma-pigens ansigt (til en lille pige, som hedder Irma).
    Nu ved hun ikke hvad hun skal sætte broderiet på. Den lille er 8 mdr. men hvis det er tøj, vokser hun jo hurtigt fra det.

    Vi har talt om et pudebetræk, men det synes min datter er lidt kedeligt.

    ER der nogen af jer kreative tøser herinde, der har en god ide? Jeg mener det er max. 10 x 10 cm stort.

    Modtagerens mor er ikke til pusse-nusse-ting (dvs. NEJ til lyserøde farver osv), så det skulle gerne være noget, som er lidt pang :-)

    Farverne er jo blå, hvid og gul.

    Håber på ideer fra jer ...


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tja en pude, sådan en krammer en ville da ikke være dårligt, lavet i sådan farver at den ikke bliver "skadet" af en tur nede på gulvet når barnet skal se TV osv


    Prøv at se her http://www.hundeuld.dk/ungarske%20kat%20.html
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Elise Gæst
    Eller en lille taske - som kan bruges til madkassen senere - Jeg har syet mange af sådanne tasker. Herunder er et eksempel - bare syet med en strimmel af sammensyede firkanter.
    Men man kan meget nemt (synes jeg som har syet mange indkøbsposer osv) sy nogle stofstrimler udenom og sy den sammen til en taske og så et for i samme størrelse og et par hanke....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    lis ai Gæst
    En pose til legetøjet.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •