Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 35 af 35

Emner: Keyhanger flettet læder

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Citat Oprindeligt indsendt af Sorentk Se meddelelser
    Jeg har nu lavet en mini keyhanger og arbejder på et armbånd - men tror jeg åbner et nyt forum med armbånden, med mindre i allerede har i et forum med smykker i læder/metal som er lidt "moderigtige"? :)

    Angående snøren så tror jeg du, Janneha, har ret i at det bliver svært selv at flette :) Jeg har kigget på cchobby.dk efter noget, og deres flyttede snøre synes måske at minde meget om det jeg ikke selv har lavet og ikke sådan "helt rundt". Nogen der ved hvor jeg kan købe det noget som på billedet tidligere?

    Måske de har noget her, de har meget forskelligt. http://www.terapi-hobby.dk/
    Varmt Knus & Kram.


  2. #32
    Sorentk Gæst
    Hej igen alle sammen,
    Jeg var i Fakta i weekenden men kunne desværre ikke finde noget. Jeg har kigget på www.terapi-hobby.dk men kan virkelig ikke finde rundt på den hjemmeside!

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Det er også kun når de har det som parti-varer de har det i fakta så du må holde øje med dit reklameblad - og kan jo ikke love dig det bliver inden jul.
    Jeg ved ikke hvor du bor men i storbyerne er det vel ikke kun panduro der har hobbyting. Hvad med de små hobbyforretninger ? Findes der ikke nogen af dem "derude" ? Eller Salligg og magasin - de helt store supermarkeder ?

  4. #34
    Sorentk Gæst
    Har de i Salling og Magasin ? Lækkert, jeg bor jo midt i Århus C, så det intet problem. Så tager rundt og kigger.

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Føtex og Kvickly har sommetider også hobbyafdelinger.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •