Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 35

Emner: Keyhanger flettet læder

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Er her nogen som kan sige mig hvordan jeg lægger indlæg til download , eller bare gemmer dem??

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Lotos Se meddelelser
    Er her nogen som kan sige mig hvordan jeg lægger indlæg til download , eller bare gemmer dem??
    Hvis du har noget, som du vil have i download, så skal du lige skrive til Hundeuld.

    Men hvis du vil downloade fra "Tips og Opskrifter", så plejer du bare at skulle klikke på det du vil downloade, så åbnes der en pdf-fil, som du så kan gemme på din computer ved at klikke på det ikon, der viser en diskette.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Tak bubbihund , ja jeg får vel det hele lært engang. Smiler

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Fakta er også "godt med" hvad angår smykketilbehør osv... Og til en pris der er til at betale

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Lotos Se meddelelser
    Tak bubbihund , ja jeg får vel det hele lært engang. Smiler
    Jamen, du spørger bare Du har forhåbentligt opdaget, at der ALTID er god hjælp at hente herinde
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #26
    Sorentk Gæst
    Jeg har fået nogle materialer nu, og er begyndt og prøve og lege med det. De fletninger jeg har lavet so far, er dog ikke helt som håbede. De første to billeder viser det jeg har lavet, hvor det sidste billed viser mere det jeg ønsker at komme frem til :) Nogle ideer?
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Jeg tror det du viser som mål er flettet på maskine og kan købes i metermål ;-) Vi har i hvert til fald købt noget sådan til pandebånd...
    Jeg tror man skal øve sig RIGTIG længe før man kan få samme resultat

  8. #28
    Sorentk Gæst
    Jeg har nu lavet en mini keyhanger og arbejder på et armbånd - men tror jeg åbner et nyt forum med armbånden, med mindre i allerede har i et forum med smykker i læder/metal som er lidt "moderigtige"? :)

    Angående snøren så tror jeg du, Janneha, har ret i at det bliver svært selv at flette :) Jeg har kigget på cchobby.dk efter noget, og deres flyttede snøre synes måske at minde meget om det jeg ikke selv har lavet og ikke sådan "helt rundt". Nogen der ved hvor jeg kan købe det noget som på billedet tidligere?
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Jeg tror faktisk vi købte vores i fakta engang. De har sommetider sådanne hobbypakninger til rimelige priser

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102
    Den du viser som er færdig købt hr en rund kerne af noget bomuld inden i og er ikke nær så pæn og holdbard som den du selv har lavet. den færdig er af meget tynd læder og vil hurtig blive slit.
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •