Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 35

Emner: Keyhanger flettet læder

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Men husk lige at hos cchobby skal man lægge moms oveni den viste pris - og porto

  2. #12
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Hos CC hobby køber du så 400 små dimser til smykkefremstilling og hvis nu Soren eller olfert kun skal lave en eller 2 keyhanger ja så står man altså med 396 dimser i en pose.
    Da mine unger var mindre og skulle lave gaver købte vi i en lokal hobbyforretning - måske en højere stykpris men der kunne jeg nøjes med at købe 10 i stedet for 400.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    For at flette "rundt", skal du prøve at se denne flotte billedserie, som Mafalda har lavet:

    http://rokken3.dk/forum/showthread.p...hlight=mafalda
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #14
    Sorentk Gæst
    Først, tak for alle de gode svar :)
    Har kun lige et spørgsmål. Hvad tykkelse skal jeg købe snørren i? De har både 3mm og 1mm. Og er der stedet hvor man kan købe sådan en lås som der er på billedet? :)

  5. #15
    Rysse Gæst
    Det kommer jo helt an på hvor tyk du vil have din keyhenger. Gang antallet af snore du skal flette med - med enten 1 mm eller 3 mm og så kan du se om den skal være tykker eller tyndere. Låse plejer man at kunne købe samme sted som snorene.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Hvis du briger den billedserie her på siden er 1mm i tykkelse alt nok ville jeg tro. Har selv prøvet at lave dem og i 3 mm kunne jeg forestille mig det blev et mindre "randes reb" du fik ud af det. Med 8 snore der flettes sammen bliver det rimelig tykt med 1mm

  7. #17
    Sorentk Gæst
    hej igen :) jeg var i dag været nede i Panduro for at købe ind, og kan konstatere at det er meget billigere og handle ind på cchobby.dk, desuden kan jeg ikke finde den lås som er brugt på billedet, så nogle der har gode ideer til hvordan jeg laver noget lignede, eller kan købe noget magen til?

    Ud fra de forskellige links i har sendt (mange tak :)) så skal jeg for at lave en knap 90 cm lang keyhanger skal jeg bruge næsten 20 m lædersnørre, så skal ved i bund og grund handle ret stort ind.

  8. #18
    Sorentk Gæst
    Har overvejet et alternativ lignede den her.
    Samtidig har jeg fundet flere projekter som kunne være julegaver, jeg skal dog være færdig med keyhangeren til d. 22. da det er en gave til min kæreste i forbindelse med årsdag :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #19
    Sorentk Gæst
    Tillader mig lige hurtigt at skrive igen. Jeg har kigget lidt (gennemrodet) cchobby.dk, og overvejer at jeg også skal købe noget af deres ruskindssnøre da den er "flad" og jeg tror det giver en flot effekt :)

    Endnu engang mange tak, synes det virkelig fedt i gider hjælpe mig med min 'projekt' :)

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Somme tider kan man også få sådan nogle ting rimeligt billigt i Bilka, Kvickly og Føtex. Og jeg tror, at du har ret i, at en flad snøre vil være en rigtig god idé.

    Og det vil være skønt hvis du tager fotos undervejs mens du laver det, så vi kan følge processen??
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •