Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 50

Emner: Rita's flettede papirtaske 30.11.2011 indlæg 45

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Og så fandt jeg så oz den side, som jeg ledte efter :-). Tak Rita...SS. Måske skulle jeg lige læse forum'et ordentlig igennem en anden gang..GG.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    10 Jul 2010
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    70

    hej

    Jeg syntes også din taske er super flot og hvis det er svært at få fat i lynlåsen. Så en anden gang kan man købe lynlåse i stof og stil til ca 15 kr hvor der er et lille vedhæng( eller hvad det nu hedder) så er den nemmere at få fat i.
    Hilsen Koldste

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Tak for det. Desværre finder der ikke en stof og stil i nærheden af mig, men jeg må lige have det i erindring, når jeg er i Odense en gang imellem.
    Knus Rita

  4. #34
    marion Gæst
    synes din første taske er blevet rigtig fin :-)

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    01 Jun 2010
    Geografisk sted
    Fensmark
    Indlæg
    67
    Citat Oprindeligt indsendt af Rita Se meddelelser
    Jeg overvejer at købe lynlåse i metermål her www.skindladen.dk Jeg besøgte butikken i sidste uge i Otterup. Der var mange spændende ting, og her kan man bestille hanke i forskellige bredder i læder og længden er 110 til 120 cm. Pris 1,50 kr. pr. mm i bredden - altså en rem på 1,5 cm koster 1,50 kr. x 15 mm = 22,50 kr.
    Har været inde på deres side, men kan ikke finde de remme nogen steder. Er det bare mig der ikke kan finde det??

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Nej det kan godt være hankene ikke er der. De bestilles i "metermål" og bredde. Det vil sige, at man bestiller f.eks. en hank 15 mm bred, og så får den den længde skindet nu er - d.v.s. 110 til 120 cm lange. Dem jeg har fået har dog været lidt længere. Man betaler 1,50 kr. pr. mm i bredden - altså 15 mm gange 1,50 kr. Det er nok nogen, der skal bestilles over telefonen. Så kan man også få lidt vejledning i forhold til farve og tykkelse af skind.
    Knus Rita

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    I går var jeg til 80 års fødselsdag. Jeg havde min flettede taske med. Endnu en gang ærgrede jeg mig over den skæve taske og bunden, så det har jeg gjort noget ved i dag. Det kom der denne taske ud af. Det er den samme som i indlæg 1 men nu med ny bund.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Knus Rita

  8. #38
    Rysse Gæst
    Aj, hvor er den altså bare blevet godt. Kan man få lov til at se med fingrene ???

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Ja da. Jeg skal nok tage den med. Vi vil jo helst se med fingrene.

    Det har også taget det meste af dagen at lave den om. Men jeg er meget glad for resultatet, så det var al besværet værd. lynlåsen måtte jeg sy i 2 gange inden jeg var tilfreds.
    Knus Rita

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    hvor ser den fornem ud.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •