Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 50

Emner: Rita's flettede papirtaske 30.11.2011 indlæg 45

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    Tusind tak for beskrivelsen Rita, og nøj hvor er det et skønt link ... der kunne jeg godt finde et par ting eller to
    Knus Lælle

    Citat Oprindeligt indsendt af Rita Se meddelelser
    Det er en færdig hank på 1½ m og så ca. 1 cm i bredden, som Rysse har købt for mig i www.Skindhuset.dk . Jeg har kortet remmen af, og så har jeg brugt nitter 7-9 mm. Der er først lavet hul i tasken, og derefter i hanken (den er bukket dobbelt, hvor den bliver sat fast) Så er nitten (den består af 2 dele) ført igennem hullerne og nitten er banket sammen med en hammer.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Jeg overvejer at købe lynlåse i metermål her www.skindladen.dk Jeg besøgte butikken i sidste uge i Otterup. Der var mange spændende ting, og her kan man bestille hanke i forskellige bredder i læder og længden er 110 til 120 cm. Pris 1,50 kr. pr. mm i bredden - altså en rem på 1,5 cm koster 1,50 kr. x 15 mm = 22,50 kr.
    Knus Rita

  3. #23
    Hanne1957 Gæst
    Hejsa. Har du evt. en vejledning til at flette disse tasker?
    Godt Nytår
    Hanne1957

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    11 Jun 2011
    Geografisk sted
    viby j
    Indlæg
    1

    Smiler

    Flot taske ved du hvordan man laver en bred bund??

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Ja jeg har prøvet det én gang og sad lige i går og ville lave en til, men jeg kan ikke huske, hvordan jeg gjorde det. Får lidt mere vejledning den 6. september, så håber jeg det lykkes.
    Knus Rita

  6. #26
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Det link virker vist ikke mere...
    Linket er her: http://genbrugblirguld.blogspot.com/p/kontakt.html

  7. #27
    Rysse Gæst
    Tak for det Lis.

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Jeg kan tilslutte mig.....det er alle tiders vejledning på Genbrugblirguld. Nu har jeg omsider fået lavet de rigtige bunde på tasker....og alt hvad jeg har lært er fundet på dette link, jeg har nærmest fulgt det som en bibel!

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Så fandt jeg lige netop det jeg ledte efter på hjemmesiden. Tak for det Lis. Ca. 1/4 nede på siden står der " Tasker med bred bund (opdateret) " . Det er denne vejledning hvor der ligesom er "dobbelt" bund jeg ledte efter i går.
    Knus Rita

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hej Rita.

    Wauw, den er godt nok flot !! Den kan du da være stolt af :-). Jeg kan slet ikke se, hvad du skal være utilfreds med...
    Jeg er selv igang med en taske - igen, men denne gang vil jeg prøve at lave den med en bred bund...... Hvilket så ikke lige lykkes for godt for mig :-(. Jeg ved, at jeg engang fandt en anvisning på nettet, men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den... Typsik, ikke ??

    Et rigtig flot stykke arbejde, du har lavet :-)

    Ønsker dig en dejlig dag....SS.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •