Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 31

Emner: Tænk På Mig

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Haven

    Herlige billeder Laurine.

    Ja her er der trængsel ved det gamle havebord som jeg har savet noget af benene af, der inden under foder jeg fasaner og duer + det løse, og der er trængsel...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Nu varer det ikke mange minutter, før jeg går ud og fylder op med foder...

    Vejrguderne er ved at stramme sig an herovre på "Solskinsøen" og rygtet vil vide, at den store snebøsse bliver rystet i nattetimerne. Vi har haft lette snebyger hele dagen og vinden tager mere og mere til.

    Så jeg vil lige sikre mig, at de små fjerede venner har nok at gå til ved daggry
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Ja, her er der også fyldt godt og grundigt op, så der er noget at finde i morgen...
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi foder dem der hænger og svire i luften imens de spiser, dem der sætter sig, og dem der går på jorden efter fodre.
    se her
    http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=1529

    Men men en ting er næsten mere vigtig end fodre, det er vand..
    Og lige nu får man næsten alle sommer tingene lige i hoved i diverse forretninger, så hvad med at invester i et fuglebadekar ... vi har 3 rundt omkring, og der er godt nok liv og glade dage i dem faktisk hele året.
    Hertil morgen var der 12 gråspurve i et af dem..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #25
    Tut Gæst
    Jeg fordrer hele året, så hos mig er der altid fugle.

    *221* fra Tut

  6. #26
    lillebi Gæst
    Jeg har et par musvitter der holder til på min terrasse og dem fodre jeg troeligt, har købt et super fin foder automat som de store fugle ikke kan komme til og en del mejsekugler som bliver hængt op på finurlige stede på terrassen.Bare husk på at køber man mejse kugler, så tag kuglerne ud og kassere nettet, da mange fugle hvert år dør af at blve kvalt i de forbistrede net.

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg er også godt igang med at fodre. Havregryn, Müsli, cornflakes, rosiner og solsikkefrø blandet med billig rapsolie på foderbrædtet og et "kræmmerhus" med æbler andetsteds.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Selv om det ikke har været rigtig vinter endnu i Danmark, så kan jeg fortælle fuglene er godt i gang med de sidste bær, det er dem de tager når der ikke rigtig er mere at finde i naturen, altså til allesidst.

    Så husk vores vingede venner *217*
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    5450 Otterup (Nordfyn)
    Indlæg
    60
    Jeg fodrer fuglene hver dag med jordnødder (uden skal), solsikkekerner og vildfugleblanding. Købte 20 kg. vildfugleblanding lige inden jul - noget med bl.a. hørfrø og knækket hvede i - det skulle de lettere kunne spise.

    Men jeg mangler et sted at købe jordnødder i større mængder - lige nu køber jeg i Rema når de har 1 kg. poser, men det var jo lettere at købe en sæk af gangen.

    Vi har rigtig mange forskellige fugle, bl.a. en flagspætte som troligt kommer og spiser mejsekugler. Om sommeren kommer den med sine unger og fodrer dem med mejsekugler.
    Mange hilsener

    Lotte Birgitte

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Syntes lige i skal have et par billeder fra et af vores fodersteder, det her er lige udenfor køkkenet.

    halemejser-1.jpg Halemejser flagspætte-1.jpg Flagspætter
    Bilederne er taget gennem vinduet derfor foringet kvalitet.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •