Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 31

Emner: Tænk På Mig

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Laurine

    Det lyder rigtig hyggeligt, jeg elsker osse at fodre havens fugle, og min mand synes osse, at jeg bruger en formue, men ikke så stor som Haven, men det er jo kun en lille del af året, så vi overlever nok alligevel........og fuglene gør jo ihvertfald.
    Sidste år kunne vi ikke forstå, at foderet i en bestemt del af haven forsvandt lige så hurtigt som vi satte det op, indtil vi fandt ud af, at det var en lille mus, der løb op og ned af stammen og hentede det hele ind til familien under redskabsskuret
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet dorit

    Ja hvordan kan man glemme sådan et flot foderbrädt...det kan jeg da slet ikke forstå...om inget andet hade manden i dette hus kunne huske det så han riktigt kunne ligge og lure på fuglene med kameran
    /Dorit
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet supersine669

    Ja, fy fy skamme skamme.... at kunne glemme så smuk håndlavet foderbrædt..... *SS*
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet nessinellird

    En vil lige fortælle at ens gammelmor, hver morgen hælder resterne af det opkogte vand, ud i en beholder, sådan at alle vore dyrevenner altid har vand. Hvor er det godt at læse at der blandt mennesker stadig er dyrevenner der har tid og overskud til at hjælpe dyrene om vinteren. Netop det at fortsætte hele året , år efter år, det er det der tæller.
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Sørig

    Wauw for et flot foderhus, det et simpelthen så hyggeligt med fugle på foderbrættet.

    Hilsen Sørig
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    År efter år, så det kan man godt sige nu er der fodret her lige siden 1994.
    Vi har en skade rendende rundt her, ja, den kan flyve, men den har altså kun 1 ben, det andet hænger bare og dingler, den har været her nu siden 2000 hver vinter, vi har ikke set den endnu i år, men håber da stadigvæk den kommer i år igen.
    Under foder stedet var der i morges 14 ung fasaner 4 gamle og 3 haner + masser af små fugle 1 enkel mus, og midt i det hele lå vores den en kat, og havde det meget hyggeligt. Så kan man da ikke forlange mere vel
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hanneda

    Vi har også utroligt mange fugle i haven. Jeg fodrer hele året, og de er faktisk mest sultne om sommeren. ( nok fordi naboerne ikke gør) og der går meget til når de har unger i kasserne. De hjælper også at der altid er rindende vand i bassinerne til drikke og bad. Min absolut favorit er gærdesmutten. De er herlige, er ikke bange for os, og skælder voldsomt ud når vi kommer for tæt på den rigtige af de 7-8 reder hvor de har gemt deres unger . Gærdesmutten fodrer jeg med revet ost, oppe på nogle sten
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Ja vi har også fugle i haven året rundt.
    Også flest om sommeren.
    Der er også rindende vand, og når jeg fodrer mine voliere fugle, kommer der fugle til, og jeg synes da det er synd, at de sidder og ser på.
    Så de får helt klart det samme som mine.
    Det var sjovt, i soomer var der en bogfinke han, der kom trofast hver dag, mange gange om dagen, han boede nærmest på volieren, han var blevet lun på en af mine kanariehunner, og hun var vældig interesseret i ham.
    Om vintere har vi luftslange i vandhullet, så fryser det aldrig helt til, så vinterfuglene flokkes om bassinet.

    Hilsen Linda
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Ja, vand kan de lide, vi er så heldig at have Pajasø renden nede i baghaven, og den er aldrig frosset endnu, der kan ligge en is hinde hen over vandet, men da fiskehejrene der også holder til dernede, er en ret tung fugl, så bryder den isen.
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet asmile4you

    Sikke et flot foderbræt Vi har et ganske alm med stråtag, men nyder weekenderne når vi kan sidde ude i køkkenet og se på alle fuglene der kommer og spiser.
    Vi havde en skade der kom og bankede på ruden og manden mente bestemt at den bankede på for at sige TAK FOR MAD
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •