Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: oversæt en opskrift

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    13 May 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    17

    oversæt en opskrift

    Hej
    Nu prøver jeg igen,jeg har en opskrift på små klokker på engelsk,
    er der nogen der vil hjælpe mig,jeg vil gerne betale for det.
    Hilsen jette

  2. #2
    lis ai Gæst
    Hvordan er de lavet ....hæklet, syet, strikket.
    Lidt svært at hjælpe, når man ikke ved hvad man siger ja til og ikke kan sende dig en pb.
    Sidst jeg sagde ja til at hjælpe en nybegynder i strik med at oversætte fik jeg 10 sider og det var måske ikke lige det jeg havde regnet med.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    13 May 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    17
    det er en lille klokke til mini juletræ den er hæklet,så opskriften er ikke så stor,hvad er en pd og kan du skrive hvad jeg skal gøre for at du kan sende en pd

  4. #4
    Rysse Gæst
    En PB er en privat besked. Du kan sende en til Lis ved at venstre klikke på hendes navn - så kommer der et rullegardin ned. Her vælger du send en privat besked. Så virker det lidt som alm. mail bare herinde på rokken.

  5. #5
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jette Se meddelelser
    det er en lille klokke til mini juletræ den er hæklet,så opskriften er ikke så stor,hvad er en pd og kan du skrive hvad jeg skal gøre for at du kan sende en pd
    Det er vist noget du skal ind i din profil og tilmelde, for du må ha`frasagt det da du meldte dig ind i rokken.
    Men ellers kan du trykke på mit navn og så sende en personlig meddelelse til mig med din email adresse, så kan vi skrive videre der.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •