Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 28 af 28

Emner: Julepyntsskabeloner

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    Lyder smart, så fylder de ikke så meget...

    Gid du kunne finde dem igen..
    Strikkelene...du må næsten til at lave lidt benarbejde for dem gad jeg også godt se
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    21 Sep 2009
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    21
    Tusind tak for alle roserne og ikke mindst alle links til skabeloner og diverse - det glæder mig super meget, at i har lyst til at dele!
    Jeg brugte nogle af de links jeg fik til at starte med, hvor jeg fandt en rigtig god illustreret gennemgang af hvordan kuglerne laves og derefter gik det bare slag i slag - jeg har skam gang i nogle nye eksemplarer, for min veninde, som fik én i adventsgave ville rigtig gerne have en til det andet vindue også ;) ja og så vil jeg da også gerne selv have et hav af dem hængende, men tror nu ikke kun det bliver til jul, jeg vil lave dem. De kan jo sagtens bruges som pynt året rundt bare med noget andet papir selvfølgelig ;)

    Endnu engang tak for hjælpen!

    Kærlig hilsen
    Agnethe

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Måske et "par" links og idéer, der kan være hyggelige at kaste sig ud i 1. søndag i advent?
    og Julemor

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg lavede engang et par papirkugler efter en opskrift i et Illustreret Videnskab (blad) - mener jeg det var. Man kunne skubbe dem sammen, så de blev flade når de skulle gemmes væk efter jul. Det var forskellige cirkler i forskellig størrelse i karton, som skulle "pusles" sammen. Det var en meget sød kugle.
    Det ærgrer mig, at jeg ikke kan finde opskriften på dem, da jeg godt kunne tænke mig at lave dem igen. Jeg mener, at jeg skal bruge 3 - 4 forskellige størrelser cirkler og flere af hver størrelse. Man klipper halvt op i dem, så man kan samle dem.

    Ja, jeg må prøve, om jeg kan huske at lave 1. Så skal jeg nok skrive ned, hvad jeg gør.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det ville være super
    og Julemor

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Min søster har snakket om en flettet stjerne af 6 strimler er der nogen der ved hvor vi kan finde opskriften for hun kan nemlig ikke huske det!?

  7. #27
    Fedania Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    Min søster har snakket om en flettet stjerne af 6 strimler er der nogen der ved hvor vi kan finde opskriften for hun kan nemlig ikke huske det!?
    Kan det være en finsk stjerne http://www.kreativesider.no/index.ph...d=421&Itemid=2 - den er dog med 12 strimler

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Er det den berømte stjerne, som alle kan flette? Den har jeg forsøgt at lave flere gange. Men jeg kludrer altid med den og kan ikke finde ud af den.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •