Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 23

Emner: Lidt håndtegning

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Lidt håndtegning

    Her om torsdagen er jeg ledsager til tegneundervisning om aftenen på ungdomsskolen. Denne gang fik jeg ikke lov at sidde og slubre kaffe ud i luften. Næj jeg blev bedt om at tegnede opstillingen fra den vinkel og belysning, jeg sad i Puuuuuha det er altså mange år siden, jeg har tegnet på den måde. Men det var nu sjovt at have et kul i hånden igen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    lis ai Gæst
    Det kunne da være at du skulle genoptage det Zep, for det ser da ud.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Det kunne da være at du skulle genoptage det Zep, for det ser da ud.
    knus lykke

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Jamen Zep, det er rigtigt flot.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    GODT du blev sat i arbejde jeg tror du skal være ledsager hver gang, bare kom ud af røret
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hvor er I søde, tak
    og Julemor

  7. #7
    lillebi Gæst
    Hvor er den fin,Zep. Det er rigtig godt at komme igang igen, for man bliver rusten af ikke at bruge sit talent, så fortsæt endelig med at ledsage og jeg håber læreren bliver ved med at "sparke" lidt til dig

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    hvor er det bare flot.
    Jeg er vildt benovet over at der er nogen der "bare" kan det der med at tegne......... mine tegnekundskaber er stoppet på "hus med skorsten, flagstang og træ" trinet Selv min lille Emma er bedre end jeg
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  9. #9
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Udvikling af talentet (hvis man kan kalde det det) må vente til engang, hvor jeg får brug for "stillesiddende" hobbies - og det vides jo ikke, om den dag kommer... Men det var sjovt at have sådan en stift i hånden igen efter 25 år rundt regnet. Og roserne herinde varmer bestemt også

    Bjergged, ved du hvorfor så mange "ikke kan tegne"? Det er meget ofte, fordi de fokuserer på omrids og meget lidt andet - og så bruges alm. blyant alt for ofte. Jeg vil næsten garantere dig, at hvis du havde et stykke kul/grafitblok i hånden og fik vejledning om, hvordan du skal disponere over papirets størrelse og desuden besked om kun at skitsere formerne og derefter begynde at arbejde med skygge/lys, så ville du få et helt andet syn på, hvad du kan tegne, hvis du blev sparket til det tilstrækkelig mange gange

    Tegning er en leg, medmindre man skal leve af det Hvis jeg samtidig havde vist et foto af motivet, så ville folk, der holder allermest af det konkrete og detaljer, kalde min tegning for en værre gang juks. Og det er nok også en af grundene til, at mange børn standser med at tegne, når de "får forstand". Jeg husker selv, at jeg som teenager blev utilfreds med mine resultater, der ikke "lignede godt nok", inden jeg overhovedet fik sans alt det, tegning er...

    Unddomsskolelæreren er iø rigtig dygtig og inspirerende - langt bedre end jeg erindrer, at min var i sin tid.
    og Julemor

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg synes, det er en flot tegning. Hvis jeg tegner noget, så tror folk nok, at det er et 5-årigt barn, der har tegnet det.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •