Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 14 FørsteFørste 12345612 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 136

Emner: Den pokkers trøje - er færdig - nu lappet

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jamen dog Hundeuld. Der er vel ikke andet at gøre end at strikke og strikke. Jo mere du strikker des hurtigere er den færdig.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja i er gode TAK for jeres gode ønsker ... må nok sætte mig for at strikke xx antal mønster hver dag, ellers bliver den aldrig færdig, og det er altså ikke fordi gemalen ikke har trøjer, han har masser, så når den her er færdig, skal der ryge en ud , han tager dem med til mændens hjem.
    Sidst redigeret af hundeuld : 26-10-2010 kl. 23:42
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Rysse Gæst
    Ja ham Haven var snu der. Han vidste præcis hvornår spørgsmålet skulle kommer. Meeenn det må jo koste i den anden ende. Mon ikke du kan finde en lille ting som han kan lave for dig.

    Rigtig god strikkelyst. HEP HEP HEP.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hahaha, kan lige se Jens for mig, gå der og luske rundt og finde garn til sig selv.

    Men husk på, at for hver omgang du strikker, er der een mindre , og du får jo en dejlig varm mand ud af det, til sidst. Så bare klø på.

    Psst: Måske du kunne lære Jens at strikke

  5. #15
    lillebi Gæst
    Beklager ,Hundeuld, men det fik mig altså til at griner højt
    Men for en lynstrikker som dig,så skal det nok blive overstået i løbet af kort tid.......................der er en grund til at jeg aldrig vælger p.2½
    Og jer er helt enig om at Haven nok burde lære at strikke

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    13 Jul 2010
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    75
    ha ha... det er sådan en god fortælling... og meget lærerig for os alle!!. Phew! pinde 2 1/2!!.. det kræver struktureret tilgang, for at blive færdig, men det kan du da! selvfølgelig!!.. og du kan så overveje at sige højt for dig selv efter hver omgang "han skal aldrig med ud og se på garn mere, han skal aldrig med ud og se på garn mere..... " :).
    vi følger dig og hepper på dig!!! ...

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Synes du skal lære gemalen lidt om at kigge på bandroler, kun der hvor der står 5-5½ pind ;-)
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja jeg må forklare ham, at der skal stå 4 der hvor der er pind størrelse, det er nemlig min kode nå jeg må heller komme igang med den pokkes trøje nu, så jeg kan nå de 2 mønster jeg har sat mig for om dagen..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Ja jeg må forklare ham, at der skal stå 4 der hvor der er pind størrelse, det er nemlig min kode nå jeg må heller komme igang med den pokkes trøje nu, så jeg kan nå de 2 mønster jeg har sat mig for om dagen..
    ja og så tager du tid på hvor længe det tager at strikke de 2 mønstre gange det med antal dage i ugen, gange måneder så ved du ca. hvornår den er færdig med den. Vi skal nok heppe på dig
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Hep hep, Hundeuld!
    Måske kan Haven lave et eller andet specielt til dig ude i haven som tak.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 14 FørsteFørste 12345612 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •