Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 14 FørsteFørste ... 67891011121314 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 136

Emner: Den pokkers trøje - er færdig - nu lappet

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    hold op hvor er du hurtig... den er super flot....
    knus lykke

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Sikken en flot trøje,og så strikket så hurtigt
    Hvad hedder det garn??

    Merete

  3. #93
    Elise Gæst
    Hvor blir den altså flot!!!

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    09 Sep 2009
    Geografisk sted
    Spjald Vestjylland
    Indlæg
    33
    Hvor må han være stolt, at få sådan en flot trøje........

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg har en mand der tager det som en helt almindelig ting der kommer nye trøjer til ham sådan flydende, han tillader sig endda at brokke sig når han skal prøve dem

    Merethe garnet har ingen navn etikette, det var en rest parti ved garn.dk
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Han er en heldig rad, ham Haven
    og Julemor

  7. #97
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Jeg syntes nu at den trøje bliver ret flot. Her i huset kan jeg blive ret så provokerende når familien tager strikkede ting for givet og som en dagligvare der bare er i deres liv, det tager trods alt tid og energi at nå fra garnfund til færdig model ;-) Også selv om hele familien siger "Jamen det er jo bare din hobby"

  8. #98
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Jeg syntes nu at den trøje bliver ret flot. Her i huset kan jeg blive ret så provokerende når familien tager strikkede ting for givet og som en dagligvare der bare er i deres liv, det tager trods alt tid og energi at nå fra garnfund til færdig model ;-) Også selv om hele familien siger "Jamen det er jo bare din hobby"
    jeg har ovenikøbet en søster, der har sagt: "Jeg ønsker mig altså ikke noget hjemmelavet" - men hun vil gerne have, at jeg syr kjoler, gardiner og meget andet, når HUN har brug for det. Men som gaver dur det bare ikke...hmrpf

    Men hvor er det altså bare godt gået Hundeuld...tager hatten af for din tålmodighed med trøjen.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #99
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ej altså han er ikke utaknemlig, men når man nu siden 1967 har fået hvad man skulle bruge til fødderne og kroppen, ja tjaaaa så bliver det en hverdags ting

    Mine strikkede ting giver jeg kun til folk der gerne vil have det og BRUGER det, hvis jeg opdager det bare ligger på hylden, så kommer der lige en side bemærkning, nååå det var nok ikke dig det jeg lavede til dig
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #100
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    At have en mand, der helt selv vælger garnet til sin trøje, det er nærmest et privilegium Jeg har efterhånden fået omvendt gemalen til at værdsætte og storforbruge strikkede sokker. Nu kommer turen snart til en trøje til ham (i det nye år, men absolut ikke på pind 2½ ).
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •