Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Ansøgning om varmestuestrik TAL

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Ansøgning om varmestuestrik TAL

    Jeg sidder og lægger billeder ind og rediger vores side se hvad der er blevet lavet http://rokken3.dk/varmestueindex.html

    Så der er kommet lidt tal på bordet for anno 23 oktober 2010

    40 ansøgninger er pakket og afleveret rundt i hele landet
    Der er 5 ansøgninger der er ved at blive pakket

    Hele Sjælland
    Reden i Københavm under pakning, afleveres først i November

    Gæstebudet skal have julegaver til de hjemløses jul midt i December

    Stengade er ved at blive pakket forventes afleveret i November

    Hvidover famlien sted pakker der også på forventes afleveret i November

    ØstJylland
    Horsens krisecenter der mangler vi bare papir arbejde, den er pakket og klar til afhentning.

    Afslut en ansøgning i Aalborg

    Sønderjylland
    Varmestuestrik arbejder Sønderjylland med ansøgninger er ikke kommet frem.

    Jeg har haft en opringning ang julegaver i jylland, der er dog ikke kommet ansøgning endnu.

    Så mangler vi bare at sætte Fyn og Vest Jylland igang, de skal da ikke kede sig

    For pokker hvor er jeg stolt af at være varmestuestrikker og i alle vil være med til at gøre en forskel
    Sidst redigeret af hundeuld : 24-10-2010 kl. 09:15
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    lenemormeinild Gæst
    Hvor er det flot der er leveret så meget strik, jeg forstår godt du er stolt af og være varmestuestrikker Hundeuld Jeg er bare så stolt af at jeg fandt rokken og meldte mig som varmestuestrikker og holddaop et sammenhold der om at få løst opgaverne med strikkepindende

  3. #3
    Thomas' mormor Gæst
    De smil vi får når vi afleverer, er svære at give videre. De der modtager første gang, hvordan fandt i os... hvem strikker og mange andre spørgsmål. Og tankerne når der pakkes, aj der er en sej trøje til en lille gut, og lækre sjaler til en forkommen beboer, flotte sokker der måske skal rette op på noget dårligt fodtøj, de bliver sendt "lydløst" med.
    er med hele vejen igennem.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Aug 2010
    Geografisk sted
    8200 Århus, Skejby
    Indlæg
    46
    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas' mormor Se meddelelser
    Og tankerne når der pakkes, aj der er en sej trøje til en lille gut, og lækre sjaler til en forkommen beboer, flotte sokker der måske skal rette op på noget dårligt fodtøj, de bliver sendt "lydløst" med.
    Sådan er det også når jeg nørkler - jeg prøver at forestille mig hvem der kommer til at bruge det, og håber at det kan være til nytte.

    For et par år siden læste jeg om et amerikansk velgørenhedsfænomen kaldet "Prayer Shawls", hvor frivillige laver sjaler til katastrofeofre, sygdomsramte osv. De er kristne, og beder bønner for modtagen mens de strikker eller hækler sjalet, og håber så at noget af den gode energi kommer med når sjalet bliver taget i brug.

    Jeg synes det er en smuk tanke, og da jeg ikke selv er religiøs, gør jeg i stedet mit bedste for at putte gode tanker og ønsker for modtageren ned i maskerne.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg kan også sommetider sidde og tænke på, hvem der får mine ting. Nogle af mine ting kan nok kun bruges til kvinder eller store børn. Men en stor hue eller et halstørklæde kan jo lige så godt bruges af en mand som af en kvinde. De tykke, bredde halstørklæder kan også bruges som en slags minisjal (skuldervarmer).

    Jeg siddre jo og hygger mig med håndarbejdet. Og så er det jo godt, at der er nogen, der kan bruge det.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •