Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 90

Emner: Swagger jakke

  1. #21
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hellet Se meddelelser
    Tak Blomst --Det var lige det der manglede ---Nu har jeg købt den bog på ebay --147 kr med forsendelse --så må jeg glæde mig til den kommer
    Og du kan roligt glæde dig Hellet.
    Den bog er alle pengene værd - også selv om man ikke får strikket alle tingene. Så vil den garanteret være en stor inspirationskilde for den er fyldt med mange smukke billeder.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Apr 2007
    Geografisk sted
    vestsjælland 4140 Borup
    Indlæg
    186
    Tak jeg fik ikke svaret --sorry ,Jeg handler altid på den Engelske Ebay --billig porto og eu land ;-) Og jeg glæder mig også kan i tro--Der går max en uge så er den her ,har lige fået besked fra Biblioteket at der vil gå længere tid end til feb-2011 og det vil jeg ikke vente på så bestillingen er aflyst
    Ja glæder mig glæder mig
    Kig ind på min Hjemmeside
    Medlem af Falkeklubben

  3. #23
    lis ai Gæst
    Jeg købte min bog her i sommer: www.adlibris.com

    Den er godt nok blevet lidt dyrere (jeg gav 150 kr); Men til gengæld var leveringstiden 2 dage

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Apr 2007
    Geografisk sted
    vestsjælland 4140 Borup
    Indlæg
    186
    Ja Ok --men jeg skal jo alligevel være færdig med den anden poncho først --så det er nok meget godt der går lidt længere tid
    Kig ind på min Hjemmeside
    Medlem af Falkeklubben

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    02 Mar 2009
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    85
    Jeg har også lige bestilt bogen. Da jeg ikke har strikket dominostrik før vil det så være en fordel at låne en bog omkring dette på biblioteket?
    Hilsen Inliner
    Besøg min hjemmeside (se profil)
    Nu også med blog

  6. #26
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inliner Se meddelelser
    Jeg har også lige bestilt bogen. Da jeg ikke har strikket dominostrik før vil det så være en fordel at låne en bog omkring dette på biblioteket?
    Viden kan man jo aldrig få for meget af, så Vivian Høxbro`s bog om dominostrik er rigtig god at få erfaring af.
    Men ellers er "swing Swagger drape" bogen fyldt med billedforklaringer; Men jo ellers på engelsk.

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #28
    nette strik Gæst
    Jeg vil mene det er en stor fordel for dig at låne vivian bog, og lære de forskellige firkanter på dansk først, der er brugt højre/venster firkanter, top og bund firkanter,
    det er der en rigtig god forklarring på i vivian`s bog. strik evt. en grydelap el. dækserviet, som prøve, hvor alle firkanterne/ trekanter er brugt.
    Hilsen en der elsker at strikke domino.

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    9400 Nørresundby
    Indlæg
    153
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Jeg vil mene det er en stor fordel for dig at låne vivian bog, og lære de forskellige firkanter på dansk først, der er brugt højre/venster firkanter, top og bund firkanter,
    det er der en rigtig god forklarring på i vivian`s bog. strik evt. en grydelap el. dækserviet, som prøve, hvor alle firkanterne/ trekanter er brugt.
    Hilsen en der elsker at strikke domino.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Haslev
    Indlæg
    83
    Det er ikke fordi jeg ikke kan strikke domino, men synes bare opskriften så uoverskuelig ud, den måde den er skrevet på og de forskellige tegninger, men har fundet ud af at det ikke er så svært endda, bare man giver sig god tid til at sætte sig ind i opskriften.

    Hilsen
    Blomst
    Medlem af Falkeklubben

Side 3 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •